آفتاب

مانیس دُر مرجع خرید درب اتوماتیک شیشه ای

مانیس دُر مرجع خرید درب اتوماتیک شیشه ای

مجموعه بازرگانی مانیس دُر در راستای بهبود کیفیت پروسه خرید درب شیشه ای اتوماتیک خدمات مناسبی را ارائه نموده است تا علاوه بر افزایش بازدهی، کل هزینه ها به حداقل ممکن برسند.

درب شیشه ای اتوماتیک موردی است که در زندگی روزمره به دفعات با آن سروکار داریم. این درب های مدرنیزه به لطف طراحی زیبا، عملکرد روان و بهینه نه تنها کیفیت قابل توجهی از ارتباطات را ایجاد کرده‌اند بلکه برای ساختمان های صنعتی و تجاری پر رفت و آمد به یک اصل بهینه و ضروری تبدیل شده‌اند.
این درب ها که سهولت بیشتری در رفت و آمد برای افراد ایجاد می‌کنند، با توجه به عملکرد بی نقصی که ارائه می‌دهند، بسیار کارآمد هستند. درب های شیشه ای اتوماتیک در شرایط و ماه‌های مختلف سال به کمک ساختار ایده‌آلی که دارند، به خوبی کار می‌کنند و در نهایت باز هم رضایت دو چندان مراجعه کنندگان را برای شما به همراه خواهند داشت.

مانیس دُر مرجع خرید درب اتوماتیک شیشه ای
مجموعه بازرگانی مانیس دُر یکی از برند های محبوب و پیشگام در حوزه واردات و توزیع درب اتوماتیک شیشه ای است . مانیس دُر از سال 1391 به صورت رسمی با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر جهانی این حوزه به بازار درب های اتوماتیک شیشه ای ورود پیدا کرد و از آن زمان تا کنون با شیب توسعه قابل تحسینی در حال گسترش بازار و البته تنوع بخشیدن به محصولات خودش می‌باشد.
مانیس در به لطف تیم متخصص و مجرب خودش بر روی افزایش کیفیت و رضایت مشتریان تمرکز ویژه ای نموده است و در همین راستا خدمات متعددی را به مراجعه کنندگان محترم ارائه می‌کند. برای مثال همانطور که گفتیم مانیس در تمام تلاش خودش را برای افزایش مدل های درب اتوماتیک شیشه ای خودش می‌کند تا به خوبی از مصرف کنندگان مختلف را با سلایق متنوع پشتیبانی نماید. افزوده بر این تنوع محصولات مانیس در در حوزه درب اتوماتیک شیشه ای باعث تنوع رنج قیمتی این محصولات شده است تا خریداران با گستره انتخابی وسیع تری، اقدام به خرید و نصب درب های اتوماتیک شیشه ای نمایند. از جمله انواع مدل درب های اتوماتیک شیشه ای موجود در کاتالوگ محصولات مانیس در می‌توانیم به درب اتوماتیک اسلایدی، تاشو، مثلثی و تلسکوپی اشاره کنیم.

خدمات متنوع مانیس دُر
مجموعه بازرگانی مانیس دُر در راستای بهبود کیفیت پروسه خرید درب شیشه ای اتوماتیک خدمات مناسبی را ارائه نموده است تا علاوه بر افزایش بازدهی، کل هزینه ها به حداقل ممکن برسند. از جمله این خدمات می‌توانیم به واردات، توزیع و پشتیبانی اشاره کنیم.
مانیس در از سال 1391 به صورت رسمی نمایندگی برند های مطرح جهانی را اخذ نموده و با این کار دست دلالان را در پروسه تحویل کالا به مصرف کننده کوتاه کرده است. با این کار هزینه های نهایی برای خریداران بسیار به صرفه تر شده است. افزوده بر این در ایران مانیس دُر خودش فروشنده محصولات برندهای همکار خارجی اش است تا نه تنها کیفیت و عملکرد بهتری را به مراجعه کنندگان ارائه دهد بلکه پشتیبانی مناسبی را هم برای آن‌ها در نظر بگیرد.
افزوده بر خدماتی که مجموعه بازرگانی مانیس دُر در حوزه درب های اتوماتیک شیشه ای ارائه می‌کند، بد نیست بدانید که خدماتی کاربردی در خصوص طراحی و اجرای سیستم های کنترل تردد، طراحی و اجرای درب های پرقدرت برای مکان هایی با تردد نامحدود و... ارائه می‌کند.
کد N2073490

وبگردی