آفتاب

در توزیع اقلام ضروری مردم هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد

در توزیع اقلام ضروری مردم هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: استخدام پیمانی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خلاف قانون بوده و این افراد باید به صورت رسمی آزمایشی جذب شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در قانون به صراحت آمده است که  استخدام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به صورت رسمی آزمایشی صورت گیرد، اما طبق اظهارات معاون امور اداری و استخدامی رئیس‌جمهور، این افراد به صورت پیمانی استخدام می شوند که این رویکرد بر خلاف قانون است و ما انتظار نداریم که  تخلفی در این سطح صورت گرفته و شرایط برای تضعیف دانشگاه فرهنگیان فراهم شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی کنترل بازار مصرف، تنظیم بازار و اقلام غذایی و کالاهای اساسی یکی از ضروریاتی است که دولت باید مورد توجه قرار دهد ودر این رابطه باید دست واسطه بسته شده و سوء استفاده به حداقل ممکن برسد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی امکانات، اقلام و نیازهای اساسی مردم به وفور در کشور یافت می‌شود ولی در توزیع این اقلام هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد و مردم در این عرصه دچار مشکلات بسیاری هستند.

رنجبرزاده ادامه داد: قطعا اگر امور و مسائل به درستی مدیریت شود، قطعا تولید رونق می‌گیرد، البته به شرط آنکه دولت از تولیدکنندگان حمایت کرده و در بحث صادرات و واردات نظارت دقیقی صورت گیرد تا ارز تخصیص یافته به انحراف نرود.

کد N2072286

وبگردی