آفتاب

آزمون دفاع بی رمق لیپی را تنبیه سختی کرد

آزمون دفاع بی رمق لیپی را تنبیه سختی کرد

تهران- ایرنا- تارنمای خبری گل نوشت: «سردار آزمون» در دیداری که محتمل ترین گزینه قهرمانی جام ملت های 2019 آسیا با پیروزی 3 بر صفر مقابل چین، راه خود را برای رسیدن مرحله نیمه نهایی باز کرد، ستاره میدان بود و دفاع بی حال «مارچلو لیپی» را به سختی تنبیه کرد.

به گزارش ایرنا، تارنمای بین المللی «گل» روز پنجشنبه نوشت: مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه 18 بازی پایه گذار گل نخست این دیدار برای «مهدی طارمی» بود و پیش از آنکه «کریم انصاری فرد» تعویضی در نخستین دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم بازی صعود ایران را به جمع چهار تیم پایانی جام تضمین کند، گل خود را نیز پس از گذشت 30 دقیقه از زمان بازی به ثمر رساند.
در این بین، «مارچلو لیپی» سرمربی تیم ملی چین که انتظار می رود پس از پایان این تورنمنت از این تیم جدا شود، در حالی با چین وداع می کند که تیمش پس از سه اشتباه دفاعی، با چشمانی گریان ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی را ترک کرد.
در سوی دیگر، ایرانی ها همچنان در امارات متحده عربی گلی دریافت نکرده اند اما با توجه به 2 اخطاره شدن طارمی، در بازی نیمه نهایی مقابل ژاپن این بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار نخواهند داشت.
در جریان این بازی، چینی ها پس از دریافت نخستین گل که با فرصت طلبی آزمون برای طارمی ساخته شد، هشدار ایرانی ها را جدی نگرفتند و با تکرار یک اشتباه، سه بار دروازه خود را باز شده دیدند.
ورزشی**3991**91118
کد N2070244

وبگردی