آفتاب

بیرانوند: امیدوارم بعد از چهل و سه سال قهرمان آسیا شویم

بیرانوند: امیدوارم بعد از چهل و سه سال قهرمان آسیا شویم

دروازه بان تیم ملی می گوید امیدوارم به فینال آسیا برسیم تا دل مردم شاد شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند در خصوص اینکه تیم ملی پنج بازی بدون گل خورده و با اقتدار به نیمه نهایی آسیا صعود کرده، گفت:‌ به مردم ایران تبریک می‌گویم، همچنین به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، چرا که همگی واقعا زحمت می‌کشیم و همه نیت ما این است که مردم را خوشحال کنیم، خدا را شکر می‌ کنم که پس از پانزده سال دوباره به جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا رسیدیم و امیدوارم که این روند خوب را ادامه دهیم هر چند که الان باید فقط به بازی با ژاپن فکر کرد. 

وی ادامه داد: امیدوارم که قهرمان آسیا شویم تا پس از چهل و سه سال باز هم به این مقام برسیم. امیدوارم که بتوانیم به فینال آسیا برویم تا یکبار دیگر دل مردم را شاد کنیم. 

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص تیم ژاپن و رویارویی‌اش با تیم ملی ایران افزود: الان بازی ما تازه تمام شده و در حال حاضر استراحت خواهیم کرد، اما از وقتی کادر فنی تیم ملی صلاح بداند، نقاط قوت و ضعف ژاپن را بررسی خواهیم کرد، ان شاالله که اتفاقات خوبی بیفتد. 

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که دو بازی تا تاریخ‌سازی تیم ملی زمان باقی مانده و آیا این حس بین بازیکنان تیم ملی هست که بتوانند بعد از چهل و سه سال قهرمان آسیا شویم، گفت:‌صددرصد این حس را داریم، همانطور که مردم و شما خبرنگاران هم این حس را دارید ما هم داریم، این حس ما دو برابر است چرا که ما در حال و هوای بازی‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم تا دل مردم شاد شود، اما واقعا کار سخت است، چرا که همه تیم‌ها خوب هستند. امشب ایران و ژاپن به مرحله بعد رفتند و مسلما فردا هم دو تیم قدرتمند دیگر به نیمه نهایی آسیا می‌آیند، از حالا باید تمرکز ما دو برابر شود. تا الان که اشتباهی نکردیم و امیدوارم بعد از این هم اشتباهی نکنیم تا تیم‌ها از آن استفاده نکنند. 

کد N2070237

وبگردی