آفتاب
جام ملت های آسیا؛

اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال بحرین برکنار شدند

اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال بحرین برکنار شدند

اصفهان - ایرنا - اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال بحرین پس از حذف این تیم در جام ملت های آسیا از سمت خود برکنار شدند.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا؛ خبرگزاری بحرین (بنا) به نقل از «شیخ علی بن خلیفه» رئیس فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد: این تصمیم در پی نتایج ضعیف این تیم در هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا و خروج آن از این مسابقات در پی شکست مقابل کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها، اتخاذ شده است.
وی با اشاره به حمایت های سازمان ورزش و کمیته المپیک بحرین از تیم فوتبال این کشور، حضور تیم بحرین در جام جهانی 2022 را از چشم اندازهای ورزش این کشور بیان کرد و افزود: برای تحقق این چشم انداز، همه استانداردهای به کارگرفته شده برای تیم بحرین در مسابقات جام ملت های آسیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و جنبه های مثبت و منفی آن برای اتخاذ تصمیم های آینده استخراج خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال بحرین با تقدیر از تلاش های کادرفنی و اداری تیم فوتبال این کشور اضافه کرد: کادرفنی و اداری جدید تیم فوتبال این کشور در روزهای آینده انتخاب و معرفی خواهند شد.
«میروسلاو سوکاپ» از جمهوری چک هدایت تیم فوتبال بحرین در جام ملت های آسیا را بر عهده داشت.
تیم فوتبال بحرین با یک پیروزی، یک شکست و یک مساوی و کسب چهار امتیاز به مرحله حذفی جام ملت های آسیا صعود کرد، اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 2 بر یک از کره جنوبی شکست خورد و حذف شد.
ورزشی**3783**2093**
کد N2070120

وبگردی