آفتاب

پیشکسوت استقلال: هواداران نگران شرایط تیم هستند

پیشکسوت استقلال: هواداران نگران شرایط تیم هستند

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: متاسفانه استقلال حال و روز خوبی ندارد و هواداران نگران شرایط تیم محبوب خود هستند.

«محمد نوری» روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برگزاری اردوی آماده سازی برای استقلال الزامی بود، اظهار داشت: با توجه به فصل سرما، ترکیه محل مناسبی برای برپایی این اردو نبود.
وی افزود: تیم فوتبال استقلال تهران ابتدا قرار بود اردوی نیم فصل خود را در قطر برگزار کند که به دلیل مشکلات مالی این مهم علنی نشد تا تیم در آنتالیا مراحل آماده سازی را سپری کند.
پیشکسوت آبی پوشان در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل این تیم، گفت: متاسفانه شرایط خوبی بر تیم حاکم نیست و هواداران نگران هستند که البته این نگرانی ها بی مورد نیست.
نوری با بیان اینکه ماه‌های سخت و دشواری پیش روی استقلال است، ادامه داد: بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم، اما واقعیت این است که زمان می‌برد تا این جوان‌ها پخته و با تجربه شوند و برای رویارویی با تیم‌های قدرتمند آسیایی باید بازیکنان باتجربه در اختیار داشت. استقلال در خط حمله نیاز به مهاجمانی دارد که در لیگ قهرمانان آسیا، تاثیرگذار باشند.
مدافع پیشین آبی های پایتخت، تصریح کرد: بنابر اعلام مدیران باشگاه، 2 بازیکن خارجی خوب در آستانه عقد قرارداد با تیم هستند. شاید هواداران نسبت به این وعده‌ها خوشبین نباشند، اما شخصا این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم این 2 بازیکن تاثیرگذار باشند.
وی افزود: هواداران فهم و درک خوبی از فوتبال دارند و می‌دانند در این تیم چه خبر است. به خصوص در این دوران که عصر طلایی سرعت تبادل اطلاعات هست، مدیران مجموعه باید با هواداران شفاف باشند تا اعتماد هوادار از مجموعه مدیریتی سلب نشود.
نوری در پایان گفت: امیدوارم مشکلات مالی باشگاه به زودی مرتفع شود تا تیم به آرامش برسد. به عنوان پیشکسوت استقلال از وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر انتظار دارم تا با یاری استقلال بشتابد.
ورزشی**م.ت**3783**
کد N2069992

وبگردی