آفتاب

طاهرخانی: شاگردی «علی کریمی» افتخار بزرگی است

طاهرخانی: شاگردی «علی کریمی» افتخار بزرگی است

تهران-ایرنا- هافبک جوان تیم فوتبال سپیدرود رشت که به تازگی راهی این تیم شده است، گفت: شاگردی «علی کریمی» افتخار بزرگی است و امیدوارم کمک خوبی برای تیم تحت هدایت وی در نیم فصل دوم لیگ برتر باشم.

«حمیدرضا طاهرخانی» هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که به صورت قرضی و تا پایان فصل به عضویت سپیدرود رشت در آمده است در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: سپیدرود از تیم های خوب و پرطرفدار کشور است و امیدوارم در ادامه لیگ به این تیم کمک کنم.
وی افزود: کریمی از بزرگان فوتبال ایران و الگوی من است. بازی برای تیمی که او هدایتش را برعهده دارد، افتخار بزرگی است و می خواهم از کریمی، نکات فنی زیادی یاد بگیرم.
این بازیکن جوان، گفت: سپیدرود تیم خوبی است و بازیکنان تاثیرگذاری دارد. با هدایت کریمی و حمایت هواداران می توان این تیم را به اهدافش رساند.
طاهرخانی در مورد جدایی از پرسپولیس، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی در این تیم آرزوی هر فوتبالیستی خواهد بود. من بازیکن پرسپولیس هستم و افتخار پوشیدن پیراهن این باشگاه را داشته ام و به صورت قرضی به سپیدرود آمده ام.
وی ادامه داد: در پرسپولیس چیزهای زیادی یادگرفته ام و باید از برانکو و کادر فنی بابت تمام زحماتی که برای من کشیدند و فرصت هایی که به من دادند، تشکر کنم. امیدوارم با تجاربی که کسب می کنم با قدرت بیشتری به پرسپولیس بازگردم.
ورزشی**9463**3783**
کد N2069978

وبگردی