آفتاب

هوشیاری و بصیرت، لازمه یک پلیس اسلامی

هوشیاری و بصیرت، لازمه یک پلیس اسلامی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، هوشیاری، هوشمندی، بصیرت، عدالت و رفتار حکیمانه با مردم را از ویژگی‌های پلیس اسلامی و حرفه‌ای دانست.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در جمع کارکنان انتظامی خراسان رضوی، اظهار داشت: رضایت و خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا از عملکرد ناجا و روند حرکت صحیح نیروی انتظامی مایه افتخار است که این امر مسئولیت‌های پلیس را در برقراری نظم و امنیت و پاسداری از حریم ولایت و امنیت و نیز حفظ و پاسداشت ارزش‌های انقلابی و اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه همه فرماندهان، مسئولان و یکایک کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی باید عزم خود را جزم کنند تا پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران  بسازیم، خاطر نشان کرد: پلیس اسلامی و حرفه‌ای باید هوشیار، هوشمند، بصیر، عادل و حکیم باشد که اینها از ویژگی‌های در تراز جمهوری اسلامی بودن به شمار می‌آید.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، ارتقاء هوشیاری و هوشمندی پلیس را بسیار مهم برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حضور و آمادگی پلیس را نماد هوشیاری آن برشمردند که این یک اصل مهم در برقراری نظم و امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شرایط پیچیده صحنه نبرد با دشمن است؛ چرا که هرجا حضور پلیس کمرنگ باشد، امنیت نیز دچار خدشه خواهد شد.

وی تاکید کرد: هوشیاری یعنی این که بدون پرداخت هزینه برای نظام و سازمان عمل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در خاتمه گفت: بصیرت انقلابی و سیاسی، عدالت و برخورد حکیمانه با مردم، خود آگاهی، خود کنترلی، صیانت و مراقبت هوشیارانه از دیگر ویژگی‌هایی است که پلیس را در تراز جمهوری اسلامی قرار می‌دهد که بایستی با برنامه‌ریزی گسترده، مهارت‌های علمی و حرفه‌ای وارد میدان عمل شویم و انتظارات و خواسته‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا را محقق کنیم.

انتهای پیام

کد N2069825

وبگردی