آفتاب

مرگ حدیثه شش‌ساله | روایتی دردناک از کودک آزاری

مرگ حدیثه شش‌ساله | روایتی دردناک از کودک آزاری

مرگ حدیثه شش‌ساله | مرگ مشکوک کودکی شش ساله در بیمارستان امدادی مشهد، به علت تشنج و سوختگی‌های عفونی گسترده روی پیکر نحیف او مورد بررسی قرار گرفت.

با گذشت ٢٢روز از مرگ حدیثه شش‌ساله در بیمارستان امدادی مشهد، پزشکی قانونی آثار سوختگی با سیم‌داغ و سیگار را آن هم به صورت گسترده بر روی بدن کودک تأیید کرد و با قطعی شدن کودک‌آزاری زن و مرد جوانی که او را به بیمارستان منتقل کرده بودند، به دادسرا احضار شدند.اماآنها اعلام کردند که حدیثه دختر آن‌ها نبوده و خودشان ٣فرزند دارند و مادر حدیثه معتاد کارتن‌خواب است.
آنها مدعی شدند حدیثه کتری آب‌جوش را روی خودش ریخته است و آن‌ها هم در این مدت زخم‌های او را در حمام می‌شسته‌اند و احتمالا برای همین زخم‌ها عفونی شده‌اند. اما پزشکی قانونی نشان از سوختگی بر اثر سیخ داغ و سیگار را تأیید کرده بود. در مقابل این موضوع مرد جوان اعتراف کرد که به موادمخدر اعتیاد دارد و فقط چندباری هنگام نشئه سیخ داغ را به بدن کودک زده است و دیگر سوختگی‌ها به دلیل ریختن آب‌‌جوش روی بدنش است.
آنهادرباره اتهام وارد کردن ضربه به سر کودک و قتل او هم گفتند هیچ نقشی در مرگ کودک نداشته‌اند و حدیثه دچار بیماری تشنج بوده و روز حادثه هم دچار تشنج شدیدی شده بود که سرش به جایی خورد و حالش بدتر شد و آن‌ها از ترس اینکه مبادا او بمیرد کودک را به بیمارستان رساند‌ند. /شهرآرا
کد N2069752

وبگردی