آفتاب
در میزگرد تخصصی نهمین همایش فولاد بررسی می‌شود

بومی‌سازی در صنایع معدنی

بومی‌سازی در صنایع معدنی

دوره نهم گردهمایی فولادسازان ایران و جهان هفته آینده برگزار می‌شود. در این گردهمایی برگزاری میزگردهای تخصصی از برنامه‌های ...

دوره نهم گردهمایی فولادسازان ایران و جهان هفته آینده برگزار می‌شود. در این گردهمایی برگزاری میزگردهای تخصصی از برنامه‌های اصلی است. نهم و دهم بهمن ماه فعالان این صنعت پیشران، گرد هم می‌آیند تا فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌روی فولاد را بررسی کنند.

در یکی از میزگردهای تخصصی این همایش، موضوع بومی‌سازی مورد توجه قرار گرفته است. این میزگرد تخصصی با عنوان «شتاب‌دهی صنعتی واحدهای تخصصی کوچک مقیاس و دانش بنیان؛ بومی‌سازی در صنایع معدنی» در روز دوم همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار، در سالن مولانا مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود. حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، محمود نوریان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، عباس زارعی هنزکی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و علی حسین زاویه دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت مواد نسوز، اعضای این پنل تخصصی هستند. نهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران به ابتکار گروه رسانه‌ای «دنیای اقتصاد» و با همکاری سه شرکت «شرکت معدنی و صنعتی چادرملو»، «مجتمع فولاد مبارکه» و «شرکت معدنی و صنعتی گل گهر» برگزار می‌شود. در این همایش صاحب‌نظران و فعالان صنعت فولاد مهم‌ترین مسائل حال و آینده این صنعت را بررسی خواهند کرد. محورهای اصلی نهمین دوره همایش شامل «فرصت‌ها و چالش‌های صادرات و فروش داخلی سنگ‌آهن و محصولات نهایی فولادی»، «چالش‌های نرخ ارز و اثر آن بر روند تولید، عرضه و تقاضا»، «لزوم توسعه اکتشاف و استخراج به‌منظور تکمیل چرخه تولید فولاد»، «تکنولوژی‌های نوین، ‌بازیافت، آلیاژها و بهینه‌سازی هزینه‌های تولید»، «منابع انسانی،‌ آموزش و توانمندسازی و افزایش بهره‌وری» و «آب، انرژی،‌ محیط‌زیست» است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند با شماره تلفن ۸۷۷۶۲۳۵۰ تماس بگیرند یا به وب‌سایت http://events.den.ir مراجعه کنند.

کد N2069564

وبگردی