آفتاب
خبرگزاری فرانسه:

چین بدشانس فردا به مصاف خطرناک ترین تیم آسیا می رود

چین بدشانس فردا به مصاف خطرناک ترین تیم آسیا می رود

تهران- ایرنا- خبرگزاری فرانسه در آستانه مرحله یک چهارم جام ملت های 2019 آسیا در گزارشی، چهار بازی پیش رو را از نظر گذراند؛ گزارشی که در آن چین را بداقبال و ایران را خطرناک ترین تیم حاضر در تورنمنت توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه در گزارش خود نوشت: مرحله یک چهارم هفدهمین دوره جام ملت های آسیا فردا (پنجشنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز خواهد شد که در جریان آن در روز نخست ژاپن به مصاف ویتنام خواهد رفت و ایران با چین پیکار می کند.
در توضیح مرتبط با دیدار ایران و چین آمده است: جام ملت های 2019 آسیا ظاهرا برای «مارچلو لیپی» و چین فردا به اتمام خواهد رسید چرا که آنها باید به مصاف خطرناک ترین تیم این تورنمنت بروند.
تیم ملی ایران برترین تیم آسیا در رده بندی جهانی است و پس از گذشت 2 هفته از جریان بازی ها، همچنان هیچ گلی دریافت نکرده و با به ثمر رساندن 9 گل در چهار بازی با اعتماد به نفس پا به مرحله یک چهارم جام ملت های آسیا خواهد گذاشت؛ این در حالی است که آنها تنها در برابر یکی از حریفان خود در مرحله گروهی یعنی عراق با تساوی بدون گل متوقف شدند.
و این همان ساختاری است که شاگردان «کارلوس کی روش» را به تیمی ترسناک تبدیل کرده است؛ قرعه ای بدشگون برای چین پا به سن گذاشته که با خیل مصدومان دست و پنجه نرم می کند و گزینه های هجومی انگشت شماری در اختیار دارد.
با این حال، تنها نقطه قوت آنها، لیپی باذکاوت است؛ کسی که به همراه تیم ملی ایتالیا جام جهانی 2016 را بالای سر برده و پیش از جدایی محتملش از کادر فنی چین پس از اتمام تورنمنت جاری، شاید چند کارت برای بازی در اختیار داشته باشد.
ورزشی**3991**9129
کد N2069449

وبگردی