آفتاب
جام ملت های آسیا؛

شجاعی: به رویایی بزرگ فکر می کنیم

شجاعی: به رویایی بزرگ فکر می کنیم

ابوظبی- ایرنا- کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه فوتبال چین پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: به تعبیر رویایی بزرگ که قهرمانی در آسیا است فکر می کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاز اعزامی ایرنا؛ «مسعود شجاعی» در نشست خبری پیش از دیدار با چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، اظهار داشت: در بازی های گذشته چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و تیم برتر میدان بودیم.
وی ادامه داد: فکر می کنم تیمی که خوب حمله می کند، گل نخواهد خورد. تیم ما خط حمله بسیار قدرتمندی دارد و در بازی های گذشته روش خوبی را در پیش گرفتیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم چین نیز با سرمایه گذاری که انجام داده در تلاش است به سطح بالایی از فوتبال برسد و پس ازعقد قرارداد با بازیکنان معروف و مربیان مطرح، برای این مهم تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: چین به نسبت آخرین باری که با آنها داشتیم، پیشرفت زیادی کرده است. آنها تیم یکدست و هماهنگی در اختیار دارند و بی تردید مقابل آنها کار دشواری داریم.
شجاعی درباره شانس بالای قهرمانی ایران، توضیح داد: هنوز راه زیادی در پیش داریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. در دوره های قبلی با وجود در اختیار داشتن بازیکنان خوب، همیشه به جزئیات باختیم.
بازیکن باتجربه تیم ایران افزود: همه ما بازیکنان یک تیم واحد هستیم و خاضعانه به رویایی بزرگ فکر می کنیم و می خواهیم این رویا را تعبیر کنیم.
تیم های ملی فوتبال ایران و چین، ساعت 19 و 30 دقیقه فردا (پنجشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در ورزشگاه «محمدبن زاید» شهر ابوظبی به مصاف هم می روند.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 دی ماه به میزبانی امارات آغاز شده است.
ورزشی **9029**9118**3783**
کد N2069353

وبگردی