آفتاب

امکان عضویت عموم بانوان در «کوثر بلاگ» فراهم شد

امکان عضویت عموم بانوان در «کوثر بلاگ» فراهم شد

مدیریت اجرایی سامانه وبلاگ نویسی «کوثر بلاگ» از امکان عضویت عموم بانوان در این فضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سامانه کوثر بلاگ، این سامانه به عنوان پدیدآورنده نسل دوم وبلاگ نویسی، فضای مناسبی ویژه بانوان فراهم کرده تا در محیطی امن و نجیب بتوانند محتوای خود را به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر کنند.

در نسل جدید وبلاگ نویسی (بلاگ ۲)، شاهد جریان‌سازی‌ها و جنبش‌های وبلاگی، کمپین ها، امکانات و ابزارهای پیشرفته در بارگذاری محتوا و مدیریت وبلاگ، رتبه بندی و امتیازدهی وبلاگ ها، گیمفیکیشن و ... هستیم.

کوثربلاگ با شعار «رسانه‌ی نوین بانوان» حداکثر امکانات لازم را برای فعالیت و تولید محتوا در فضای مجازی فراهم کرده است.

از جمله امکانات این سرویس وبلاگی که وابسته به حوزه علمیه خواهران می شود، می توان به فضای اختصاصی برای آپلود انواع فایل، قالب های متنوع و اختصاصی با قابلیت ریسپانسیو (واکنش گرا)، سیستم آماردهی پیشرفته، رتبه بندی و امتیازدهی روزانه وبلاگ ها، سئوی قدرتمند و پیشرفته، امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات، امکان وبلاگ نویسی گروهی و ... اشاره کرد.

همچنین از دیگر مزایای کوثربلاگ نسبت به سایر سرویس ها، فراهم کردن اپ موبایلی است که از طریق آن کاربران قادر خواهند بود ضمن انتشار سریع مطالب مورد نظر در هر لحظه، وبلاگ خود را به آسانی مدیریت کنند.

کوثر بلاگ با نزدیک به یک دهه فعالیت، هم اکنون دارای بیش از ۱۲ هزار وبلاگ است که مطالب آن ها ماهانه نزدیک به یک میلیون بازدیدکننده دارد.

علاقه مندان با عضویت رایگان در این سرویس، مالک یک یا چند وبلاگ اختصاصی می شوند و می توانند به صورت فردی یا گروهی برای نویسندگی و مدیریت وبلاگ اقدام کنند.

عضویت در کوثربلاگ و ساخت وبلاگ با مراجعه به نشانی www.kowsarblog.ir  ممکن است.

کد N2069247

وبگردی