آفتاب

زنده به گور کردن نوزاد ۲۰ روزه! + تصاویر

زنده به گور کردن نوزاد ۲۰ روزه! + تصاویر

والدین نوزاد دختر بیگناهی که تنها 20 روز از به دنیا آمدنش می گذشت بعد از مشورت با چندتن از اقوامشان اقدام به زنده به گور کردن نوزادشان کردند.

جمعی از اهالی روستایی واقع در شمال هندوستان متوجه تصمیم شوم زن و مرد جوانی شدند که ۲۰ روز پیش فرزندشان متولد شده بود و به موقع جان نوزاد بیگناه را نجات دادند.
طبق آنچه در این بخش می خوانید ماجرا از این قرار بود که یکی از اهالی از جایی خارج از روستا در حال عبور بود که صدایی شبیه صدای گریه ی ضعیف نوزاد شنید و به سمت صدا رفت و متوجه شد که محل صدا زیر زمین است برای همین شروع به کندن زمین کرد تا در کمال تعجب نوزاد زنده به گور شده را پیدا کرد و سریع چندتن از اهالی روستا را خبر کرد تا شاهد ماجرا باشند.

یکی از اهالی گفت که والدین این نوزاد دختر که تنها ۲۰ روز سن داشت به دلیل اینکه تصور می کردند نوزادشان جن زده است و به تسخیر ارواح در آمده است او را زنده به گور کردند تا از بلاها در امان بمانند.
طبق گزارشات پدر ۳۰ ساله این نوزاد و مادر ۲۸ ساله اش با نظر دوتن از اقوامشان به چنین عقیده ای یعنی تسخیر شده بودن نوزادشان رسیدند و دست به زنده به گور کردن او کردند.


با فاش شدن این اقدام بیرحمانه پلیس تحقیقات و اقدامات خود را آغاز کرد و توانست پدر نوزاد را دستگیر کند اما مادر نوزاد متواری است و هنوز بازداشت نشده است.

نمناک
کد N2068817

وبگردی