آفتاب
مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد:

دومین فن‌بازار دانشگاه آزاد در حوزه کشاورزی برگزار می شود

دومین فن‌بازار دانشگاه آزاد در حوزه کشاورزی برگزار می شود

تهران-ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دومین فن‌بازار این دانشگاه در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی هم زمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه آزاد، پیام نجفی مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری فن‌بازارهای تخصصی در این دانشگاه از 13 تا 15 بهمن ماه، اظهار کرد: پس از برگزاری موفق اولین فن‌بازار دانشگاه آزاد در حوزه تجهیزات پزشکی و با توجه به تأکید محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه، مبنی بر حمایت از طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان و تقویت بخش کشاورزی، برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری دومین فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تولیدات کشاورزی و منابع طبیعی انجام شد.
وی افزود: مقرر شد با همکاری محمدرضا اردکانی معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه مرکزی دانشگاه و مجری طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد این فن‌بازار هم زمان با دهه فجر برگزار شود.

**حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از فناوری‌ها، محصولات و تجهیزات دانش‌بنیان
وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در حوزه کشاورزی، گفت: این دانشگاه از ظرفیت نیروهای کارآمد و زیرساخت‌های گسترده در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی برخوردار است؛ از این رو باید کمک کنیم فناوری‌ها، محصولات و تجهیزات تولید شده در این حوزه به بازار نزدیک شده و به سمت درآمدزایی توسعه حرکت کند.
مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد ادامه داد: رسالت برگزاری فن‌بازار در دانشگاه تحقق این موضوع است؛ چرا که ما به دنبال برگزاری نمایشگاه صرف نیستیم. هدف از برگزاری فن‌بازار این است که فضایی برای حمایت از طرح‌ها و محصولاتی که در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در واحدهای دانشگاهی تولید شده و تاکنون موفق به تجاری‌سازی نشده‌اند، فراهم و به سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه معرفی شود.
وی تاکید کرد: برگزاری فن‌بازار تجهیزات کشاورزی و منابع طبیعی قطعا در تقویت رشته‌ها و فعالیت‌های دانشکده‌های کشاورزی موثر خواهد بود و این رویداد اقدامی در راستای طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد است که مورد تاکید رئیس دانشگاه آزاد است.
وی با اشاره به استقبال واحدها، دانشجویان و پژوهشگران حوزه کشاورزی برای شرکت در دومین فن‌بازار دانشگاه آزاد، خاطرنشان کرد: بسیاری از واحدهایی که در حوزه کشاورزی فعالیت داشته‌اند از برگزاری فن‌بازار استقبال کرده‌اند و طرح‌ها و محصولات خوبی در این حوزه در دانشگاه تولید شده است که امیدواریم در فن‌بازار مورد استقبال سرمایه‌گذاران و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قرار گیرد.
**9491**1584
کد N2068812

وبگردی