آفتاب

پایان تمرین کاراته کاها در رم/ کلاس درس هروی برای میهمانان

پایان تمرین کاراته کاها در رم/ کلاس درس هروی برای میهمانان

کمپ تمرینی ایتالیا که با حضور کاراته کاهای کشورمان جمعه گذشته آغاز شده بود، عصر روز گذشته به پایان رسید تا کلیه کاراته کاها برای حضور در لیگ جهانی راهی پاریس شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، این کمپ تمرینی با حضور تیم هایی از مقدونیه، نروژ، عربستان و قزاقستان به همراه کارته کاهای میزبان و کشورمان از  جمعه ۲۸ دیماه در محل کمپ تمرینی تیم های ملی ایتالیا معروف به «المپیک سنتر» در شهر رم آغاز شد. 

در مدت ۵ روز کاراته کاها در دونوبت صبح و عصر تمرینات فنی را با برخوردی از بهترین شرایط و امکانات برگزار کردند. ضمن اینکه با نظر کادر فنی، اعضای تیم ملی کشورمان در چند نوبت نیز تمرینات بدنسازی را در دستور کار خود قراردادند.

مسئولیت تمرینات روز دوشنبه کاراته کاهای حاضر در این اردو برعهده سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کشورمان بود. وی طراحی تمرین را در دو نوبت انجام داد و در طول تمرینات نیز ایرادات کاراته کاها در اجرای تکنیک را به آنها گوشزد می کرد. 

این اردو عصر روز گذشته به پایان رسید و کاراته کاهای کشورمان به همراه سایر کاراته کاهای اعزامی  راهی پاریس خواهند شد تا از روز پنجشنبه در نخستین دوره لیگ جهانی در سال ۲۰۱۹ به روی تاتامی بروند. 

صالح اباذری، علی اصغر آسیابری، ابوالفضل شهرجردی ،امیر مهدی زاد، سامان حیدری، مهدی خدابخشی، ذبیح اله پورشیب، بهمن عسگری، هامون درفشی پور، سجاد گنج زاده، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، شیما آل سعدی، حمیده عباسعلی و رزیتا علیپور در ملی پوشان کشورمان هستند که قرار است روی تاتامی فرانسه با حریفان خود مبارزه کنند.

این رقابتها جمعه ۱۲ بهمن ماه با حضور ۷۷۶ کاراته کا از ۸۲ کشور در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس آغاز می شود. 

کد N2068740

وبگردی