آفتاب
در نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

مجمع نمایندگان از خدمات صندوق اعتباری هنر قدردانی کرد

مجمع نمایندگان از خدمات صندوق اعتباری هنر قدردانی کرد

تهران- ایرنا- مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان های کهگیلویه و بویراحمد و آذربایجان غربی در نامه هایی جداگانه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات و تلاش های صندوق اعتباری هنر در جریان سفر هیات اعزامی به این استان ها برای ارائه خدمات مطلوب به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تقدیر کردند.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، در متن نامه تقدیر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان های کهگیلویه و بویراحمد و آذربایجان غربی از خدمات و تلاش‌های صندوق اعتباری هنر به سید عباس صالحی آمده است: از تلاش های ارزنده و خدمات صادقانه سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در جریان سفر هیات اعزامی آن نهاد به استان «کهگیلویه و بویراحمد/ آذربایجان غربی» و ارائه خدمات مطلوب به اهالی شریف فرهنگ، هنر و رسانه آن استان تقدیر و تشکر می شود.
امید است که در این راه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی نمایندگان مردم و سایر نهادهای مسئول بتواند بیش از پیش در مسیر تعالی و هنر کشور گام بردارد.
یادآور می شود در ادامه برنامه های دیدار و حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور، مدیران صندوق اعتباری هنر در مهرماه سال جاری با هنرمندان استان کهگیلویه و بویر احمد دیدار کردند.
همچنین هیات اعزامی صندوق اعتباری هنر در ادامه سفرهای حمایتی خود به استان های کشور، در آذرماه با بیش از 350 نفر از فعالان فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی دیدار کردند.
در این سفرها هنرمندان این استان ها از خدمات صندوق اعتباری هنر بهره مند شدند.
شبد**1953**1379
کد N2068454

وبگردی