آفتاب

فرمانده کل ارتش با خانواده دو شهید ارامنه دیدار کرد

فرمانده کل ارتش با خانواده دو شهید ارامنه دیدار کرد

فرمانده کل ارتش با خانواده معظم شهید «هراند هاکوپیان» و آزاده جانباز «سمیک وارطانیان»، از سربازان ارامنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدارها که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان و مسئولان انجام شد، گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداشت ارزش‌های والای انسانی و تکریم ایثارگران، تجلیل از برترین خصائل بشری است.

وی افزود: شهدا و ایثارگران دنیای فانی را با نعمت‌های پایدار الهی معامله کرده و تا آخرین نفس بر سر پیمان خود برای دفاع از آزادی و آزادگی ماندند و هرکدام پرچم عزت و سرافرازی ایران شدند.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه شهیدان و جانبازان ستاره‌های پر فروغ آسمان ایران هستند گفت: ادیان توحیدی در نظام مقدس اسلامی همواره در کنار دیگر هم‌وطنان در تمامی فراز و نشیب‌ها، در یک صف واحد حماسه‌های بی بدیلی آفریده اند.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس نیز یکی از حماسه‌های ملت ایران است که همه اقوام و ادیان در بروز و ظهور آن شریک بوده و در برگ‌های زرین تاریخ این مرز و بوم، ایثارگری شهدا و جانبازان و صبر و استقامت خانواده معظم آنان نمایان‌تر است.

فرمانده کل ارتش در این دیدار ضمن تجلیل از ایثارگری های شهید هراند هاکوپیان و آزاده جانباز سمیک وارطانیان، از صبر و استقامت خانواده معزز آنان تقدیر و با اهداء لوح از مقام شامخ آنان تجلیل کرد.

کد N2068281

وبگردی