آفتاب
جام ملت های آسیا؛

بیک زاده: دیدار ایران و ژاپن فینال زودهنگام خواهد بود

بیک زاده: دیدار ایران و ژاپن فینال زودهنگام خواهد بود

تهران- ایرنا- بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار ایران و ژاپن فینال زودهنگام جام ملت های آسیا خواهد بود و به اعتقاد من برنده این دیدار قهرمان این رقابت ها خواهد شد.

«هاشم بیک زاده» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، اظهار داشت: ایران در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست عمان شد و حالا در مرحله یک چهارم باید به مصاف چین برود. تیم ملی در دیدار مقابل عمان بازی خوبی به نمایش گذاشت و برای هر دو نیمه برنامه ریزی دقیقی داشتیم.
مدافع سابق تیم ملی خاطر نشان کرد: سطح فوتبال ما قابل قیاس با عمان نیست و در طول بازی بهتر از حریف بودیم. شاید هنوز ضعف هایی در تیم ملی وجود داشته باشد اما قطعا در مراحل بعدی شاهد بهتر شدن وضعیت خواهیم بود.
بیک زاده تصریح کرد: عمان در طول دیدار با ایران سعی می کرد با دوندگی بالا ضعف فنی خود را جبران کند اما رفته رفته توان آنها به پایان رسید و ملی پوشان ما توانستند موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کننند.
وی با بیان این که مدافعان تیم ملی باید عملکرد بهتری در مسابقات آینده داشته باشند اظهار داشت: خط دفاعی تیم ملی نسبت به بازی های گذشته تا حدودی متزلزل ظاهر شد که این مشکل باید هرچه سریعتر برطرف شود. بازیکنان باید بدانند در مراحل بعدی کوچکترین اشتباهی می تواند برای تیم ملی خطرناک باشد.
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به حواشی اخیری که برای کی روش ایجاد شد، اعلام کرد: سال ها زیر نظر کی روش در تیم ملی بازی کردم و می دانم او علاقه زیادی به ایران دارد. مطمئن باشید بسیاری از حرف و حدیث هایی که در خصوص این مربی مطرح می شود از واقعیت دور است.
وی افزود: به طور حتم بازی با چین برای ایران آسان نیست اما با توجه به انگیزه ایی که در بین مربیان و بازیکنان تیم ملی می بینم اطمینان دارم در این بازی نیز موفق ظاهر خواهیم شد.
بیک زاده در پایان گفت: پیش بینی من این است که دو تیم ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی روبروی یکدیگر قرار بگیرند و این مسابقه را باید فینال زودهنگام جام ملت های آسیا نامید. به اعتقاد من برنده این دیدار قهرمان جام ملت های آسیا خواهد شد.
ورزشی**م.ت**9118**
کد N2068248

وبگردی