آفتاب

هواپیمای حامل مهاجم جدید تیم کاردیف مفقود شد

هواپیمای حامل مهاجم جدید تیم کاردیف مفقود شد

تهران- ایرنا- مفقود شدن هواپیمای اختصاصی حامل «امیلیانو سالو» مهاجم تازه وارد تیم کادریف سیتی بر فراز کانال مانش، نگرانی ها را در خصوص وضعیت سلامتی این بازیکن افزایش داد.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبر یورو اسپورت روز سه شنبه نوشت: هواپیمای اختصاصی حامل مهاجم جدید و 14 میلیون پوندی کادریف، روز گذشته از شهر نانتس به پرواز درآمد اما مدتی بعد از رادار خارج شد.
با این حال، اگرچه حضور یا عدم حضور سالا در هواپیمای مذکور هنوز تایید نشده است اما نگرانی اصلی باشگاه کاردیف، به محل اقامت کنونی وی مرتبط است.
مهاجم آرژانیتنی تیم نانتس که در فصل جاری 13 گل برای این تیم فرانسوی به ثمر رسانده است، روز گذشته موفق به حضور در باشگاه جدیدش یعنی کاردیف نشد؛ جایی که به تازگی با قراردادی سه سال و نیمه به آن ملحق شده است.
در بیانیه پلیس ساحلی جزیره گرنزی (مجموعه‌ای از جزایر که در نزدیکی بریتانیا در کانال مانش واقع شده‌ است) ضمن اشاره به جستجوی گسترده هوایی و دریایی برای یافتن نشانه ای از هواپیمای مفقود شده، آمده است: گارد ساحلی گرنزی در سال 2023 از سوی برج مراقبت پرواز جرسی هشداری را مبنی بر خارج شدن یک فروند هواپیمای سبک از رادار این مرکز دریافت کرده و به سرعت قایق های نجات را به محل مذکور اعزام کرده است اما تاکنون هیچ نشانه ای از هواپیمای مفقود شده، یافت نشده است.
ورزشی**3991**2024
کد N2068023

وبگردی