آفتاب
حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

رئیس سازمان تامین اجتماعی هرچه سریعتر تعیین شود

رئیس سازمان تامین اجتماعی هرچه سریعتر تعیین شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خواستار انتخاب هر چه سریعتر رئیس سازمان تامین اجتماعی و ارائه بدهی‌های دولت به این سازمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و طی تذکری شفاهی اظهار داشت: در وهله اول ضرورت دارد آقای شریعتمداری هر چه سریعتر رئیس سازمان تامین اجتماعی را از میان افراد توانمند داخل این سازمان انتخاب کند چرا که سرنوشت حدود ۴۰ میلیون نفر از مردم به این سازمان و صندوق تامین اجتماعی گره خورده است.

وی متذکر شد: در قانون بودجه آمده دولت باید ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را بدهد اما یک ریال هم پرداخت نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: همچنین کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی مشکلات عدیده ای دارند و به واقع مظلوم هستند و باید وضعیت شان تعیین تکلیف شود.

علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: سازمان برنامه و بودجه باید توضیح دهد چرا این مصوبه مجلس اجرایی نشده است.

وی بیان کرد: بنده به آقای تاجگردون گفته ام در بودجه سال  آینده بندی در این باره آورده شود و این موضوع محکم تر در بودجه بسته شود.

کد N2067872

وبگردی