آفتاب

چشم نیوکاسل «میلاد محمدی» را گرفت

چشم نیوکاسل «میلاد محمدی» را گرفت

تهران- ایرنا- بر اساس گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، «میلاد محمدی» مدافع 25 ساله تیم ملی ایران در رادار «رافائل بنیتز» سرمربی نیوکاسل قرار گرفته و به نظر می رسد این باشگاه لیگ برتری درصدد جذب وی باشد.

به گزارش ایرنا، دیلی میل روز سه شنبه نوشت: «رافائل بنیتز» سرمربی تیم نیوکاسل در تلاش برای جلوگیری از سقوط این تیم به دسته پایین تر، نومیدانه به دنبال تقویت تیمش است و پست دفاع چپ یکی از اولویت های وی برای پوشش در جریان فصل نقل و انتقالات زمستانی است.
«پل دامت» تنها گزینه نیوکاسل در پست مذکور محسوب می شود اما این بازیکن ولزی چهار بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترنیگ از دست داده است.
این در حالی است که در غیاب او، نیوکاسل به سیستم سه دفاعی بازگشته و از «مت ریچی» به عنوان مدافع پوششی استفاده می کند علاوه بر این، «خاویر مانکوئیلو» توانایی پوشش منطقه چپ دفاعی و رفت و برگشت های مداوم را دارد؛ با این وجود، دفاع چپ، پست تخصصی وی محسوب نمی شود.
در این بین، بنیتز پیش از پیروزی روز شنبه تیمش مقابل کاردیف، عمده مشغله کنونی خود را پوشش پست دامت عنوان کرد و اظهار داشت: همانطور که پیش تر گفته ام، سعی می کنم قوای کنونی تیم را افزایش دهم؛ مشخصا دامت مصدوم است بنابراین می بایست در این پست به دنبال راه حلی باشیم، در واقع ما مدت زیادی است که به دنبال دفاع چپی هستیم که دست کم سه سال ما را تضمین کند و امیدوارم بتوانیم چنین بازیکنی را پیدا کنیم.
محمدی هم اکنون تیم ملی ایران را در رقابت های جام ملت های 2019 آسیا در امارات متحده عربی همراهی می کند؛ جایی که این تیم پس از عبور از عمان و صعود به مرحله یک چهارم، طبق برنامه، پنجشنبه پیش رو به مصاف چین و شاگردان «مارچلو لیپی» خواهد رفت.
لازم به ذکر است محمدی فوتبال باشگاهی خود را در تیم احمد گروژنی روسیه پیگیری می کند.
ورزشی**3991**1597
کد N2067800

وبگردی