آفتاب
لیگ برتر والیبال/

شهرداری گنبد بدون تماشاگر به مصاف پیکان می رود

شهرداری گنبد بدون تماشاگر به مصاف پیکان می رود

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت: بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون، این تیم در دیدار خانگی آینده محروم از تماشاگر شده و بازی فردا مقابل پیکان تهران را بدون حضور مشتاقان والیبال برگزار می کند.

جمال واحدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل برخی تخلفات تماشاگران گنبدی در دیدار شهرداری گنبد با تیم سایپا در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر و بر اساس گزارش داور و ناظر بازی، این محرومیت توسط کمیته انضباطی اتخاذ و روز گذشته ابلاغ شد.
وی با تاکید بر ضرورت نگاه حرفه ای هواداران به مسابقات و پرهیز جدی از ورود به مسایل حاشیه ای، تصمیم های داوران و یا حرکت های بازیکنان حریف در جریان مسابقات، اضافه کرد: کم توجهی به این اصول سبب شد تا دیدار حساس شهرداری گنبد با پیکان تهران که عصر فردا در قالب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر در سالن المپیک گنبد برگزار می شود، بدون تماشاگر باشد.
واحدی گفت: افزون بر محرومیت تیم شهرداری گنبد از همراهی تماشاگرانش در یک بازی خانگی، دو نفر از لیدرهای هواداران باشگاه نیز از حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر امسال محروم شدند.
مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبدکاووس بیان کرد: تماشاگران سرمایه های واقعی والیبال هستند و به هیچ عنوان نباید وارد مسایل حاشیه ای شوند و از الفاظ نامناسب علیه تیم داوری یا بازیکنان حریف استفاده کنند.
وی ابراز امیدواری کرد، تیم شهرداری گنبدکاووس در بازی فردا (چهارشنبه) مقابل تیم پیکان تهران، با تعصب و غیرت بازیکنان موفق به کسب امتیاز از تیم تهرانی شوند.
واحدی درخصوص انتخاب سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس نیز گفت: پس از استعفای احد ارمشی و رایزنی با برخی مربیان بومی و غیربومی، درنهایت ایرج مقدم که کمک مربی تیم شهرداری نیز بود و از بازیکنان شناخت داشت، با تصیم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به عنوان سرمربی این تیم تا پایان لیگ برتر امسال انتخاب شد.
وی اضافه کرد: سرمربی جدید سابقه دو سال کمک مربیگری تیم ملی والیبال در زمان ولاسکو و افزون بر 10 سال نیز سابقه حضور در در تیم های بزرگ کشور به عنوان کمک مربی را در کارنامه خود دارد.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس هم اکنون با 18 بازی و کسب 9 برد و 9 شکست و بامجموع 28 امتیاز در رده هشتم جدول 13 تیمی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و والیبال یکی از محبوبترین رشته های ورزشی در این شهرستان بخصوص در بین شهروندان ترکمن آن است.
/3039/1860
کد N2067797

وبگردی