آفتاب
جرات نمی‌کنیم به حساب کسی پول بریزیم!

بوستانی: مبعلی دلش با فولاد بود نمی‌توانستیم او را نگه داریم

بوستانی: مبعلی دلش با فولاد بود نمی‌توانستیم او را نگه داریم

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شرایط این تیم در تعطیلات لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،تمرینات استقلال خوزستان در حالی پیگیری می‌شود که این تیم از نقل و انتقالات محروم است و باید با همان نفرات نیم‌فصل اول به لیگ ادامه دهد. البته آبی‌های قعرنشین ایمان مبعلی کاپیتان باسابقه‌شان را از دست داده‌اند و او را در اختیار نخواهند داشت.

درخصوص شرایط تیم و مشکلاتش گفتگویی با کریم بوستانی سرمربی استقلال انجام دادیم که به تازگی حکم قطعی سرمربیگری را گرفته است.

 

* حکم قطعی مربیگری را هم گرفتید، برنامه‌تان در تعطیلات چیست؟

بله، من حکم قطعی گرفته‌ام و مدت‌هاست سفت و سخت تمرین می‌کنم. احتمالا یک اردوی یک هفته‌ای را در کیش برپا می‌کنیم. به احتمال زیاد خواهیم داشت ولی هنوز حریفان‌مان مشخص نیستند.

 

* از نقل و انتقالات هم محروم هستید؟

فعلا که محروم هستیم و نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم. باید بدهی بازیکنان خارجی را بپردازیم تا لغو محرومیت شویم. مشکل اینجاست که فرد خاصی پیدا نمی‌کنیم پول به حسابش بریزیم چون باید طرف آشنا باشد و پول را بالا نکشد. ما باید وکیل بگیریم تا بتوانیم از طریق وکیل بین‌المللی ارز خارج کنیم وگرنه پول واریز کردن به حساب هر کسی جرات می‌خواهد.

 

* کار سختی دارید چون بازیکن خاصی به تیم اضافه نخواهد شد. آیا از امیدهای‌تان بازیکن خاصی مد نظرتان است که به لیست اضافه شود؟

ما لیست نیم‌‌فصل را در اختیار داریم و با همان نفرات ادامه خواهیم داد. فعلا بازیکن خاصی از امیدها به بزرگسالان اضافه نمی‌شود و باید همین‌طور ادامه دهیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

* با شرایطی که داشتید، چرا ایمان مبعلی را حفظ نکردید؟

ایمان مبعلی دوست داشت به فولاد برود. او مصدوم هم که بود به تیم کمک می‌کرد و خیلی به درد ما می‌خورد اما پیشنهاد مربیگری از تیم سابقش رسید و دلش می‌خواست به فولاد برود که ما هم مخالفت نکردیم. چند بار به او گفتم بماند ولی شرایطش طوری بود که نمی‌خواست موقعیت پیش آمده را از دست بدهد.

 

 

* با این شرایط امیدی به بقای تیم دارید؟

اگر امید نداشتیم که کار نمی‌کردیم. امید داریم و با قدرت کار خواهیم کرد.اولین بازی ما در زمین خودمان است که اگر سه امتیاز را بگیریم، راحت‌تر کار خواهیم کرد. تیم ما نشان داده به راحتی امتیاز نمی‌دهد و اگر بازی‌های‌مان را مقابل تیم‌های سپاهان و استقلال و حتی سایپا دیده باشید، متوجه می‌شوید که اصلا تیم از پیش بازنده نبودیم و حق‌مان بود که سه امتیاز را بگیریم. من به بازیکنان فعلی تیم ایمان دارم و تلاش می‌کنیم که سهمیه استان را حفظ کنیم.

 

کد N2067534

وبگردی