آفتاب

کارگردان مارموز از مواضع اخیر خود عقب نشینی کرد

کارگردان مارموز از مواضع اخیر خود عقب نشینی کرد

تهران - ایرنا - کارگردن فیلم سینمایی «مارموز» در ادامه پست جنجالی خود نسبت به برنامه «میزانسن» و متهم کردن تلویزیون به میلی بودن در واکنش جدید خود عقب نشینی محسوسی از موضع قبلی خود داشته است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، هفته گذشته کمال تبریزی کارگردان فیلم سینمایی «مارموز» پس از شرکت در برنامه تلویزیونی «میزانسن» واکنش تندی در صفحه اینستاگرامش نسبت به مجری و دو منتقد حاضر در این جلسه که هر دو از منتقدان باسابقه سینما هستند، نشان داد که با واکنش‌های متفاوتی از سوی جامعه منتقدین و تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی روبرو شد.
کارگردان «یک ‌تکه نان» در این پست اینستاگرامی نقد این دو منتقد را کهنه و عقب‌افتاده دانست و نسبت به همراهی مجری برنامه با این دو منتقد واکنش نشان داد و نقد تخصصی آن‌ها براثرش را باسمه‌ای و خوش‌آیند سیمای میلی با حق‌الزحمه اندک دانست!.
تبریزی که تاکنون پنج سریال الف برای سیما تولید کرده و این روزها مشغول ساخت سریال «الف ویژه» است با سکوت چند روزه نسبت به واکنش‌های منتقدان و تهیه‌کننده برنامه «میزانسن» با انتشار پست جدیدی در صفحه رسمی اینستاگرامش سعی در دلجویی و جبران حق زایل شده رسانه ملی را داشت.
کارگردان «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» در پست اخیر خود که به نظر می رسد تغییری در مواضعش داشته آورده است: این روزها مشغول یک سریال تلویزیونی هستم با فیلم‌نامه‌ای استثنایی از یک جوان با استعداد به نام حامد افضلی و کنترل نگارش فوق‌العاده از سوی محمدرضا هنرمند عزیز که خیلی از جزئیات را به ‌قاعده درآورده است!
او در ادامه متن خود آورده است: هنگام فیلم‌برداری به کشمکش این روزها با برنامه مخرب «میزانسن» فکر می‌کردم و اینکه برخی معتقد بودند کمال تبریزی که با تلویزیون کار می‌کند حق اعتراض ندارد! واقعیت این است که آن‌ها حق ‌دارند، من مثل خیلی‌های دیگر در سینما، کارهای ابتدایی و سکوی پرش ام از تلویزیون بوده است.
تبریزی در پایان آورده است: من متعلق به تلویزیون و تلویزیون متعلق به من است، متعلق به همه مردم است.
حرف من در مورد به اصطلاح حق التحریر آقای دانش که از تلویزیون می گیرند یا میلی بودن آن قضاوت درستی نبود! تلویزیون رسانه ملی است و متعلق به همه ایرانیان شریف است.
فراهنگ ** 9246 ** 1355 **
کد N2067324

وبگردی