آفتاب

ایران‌‌مال به جمع سینماهای جشنواره فیلم فجر پیوست

ایران‌‌مال به جمع سینماهای جشنواره فیلم فجر پیوست

تهران - ایرنا - با آغاز پیش‌فروش بلیت سینماهای مردمی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از روز یکشنبه 29 دی ماه سالن های سینمایی ایران‌مال هم به جمع سینماهای جشنواره فیلم فجر پیوست.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، معاون اجرایی سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به آغاز فروش بلیت های این دوره جشنواره فیلم فجر گفت: در یک ساعت ابتدایی، بیش از 10 هزار سری بلیت به فروش رفته که این تعداد نسبت به زمان مشابه سال گذشته، 20 درصد افزایش داشته است.
عزت‌الله علیزاده به استقبال خوب مخاطبان از سینماهای تازه تاسیس هم اشاره کرد و گفت: تا این لحظه استقبال از تمامی سینماها از جمله تماشا، ماندانا، راگا و کیان بسیار خوب بود و سینماهایی مانند ایران مال که اولین اکران را تجربه می‌کنند نیز در ساعات اولیه با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده‌اند.
همچنین مدیرکل روابط عمومی بازار بزرگ ایران مال ضمن ابراز خرسندی از استقبال مردم از پردیس سینمایی ایرانمال، امکانات رفاهی فراهم شده برای مردم را بسیار متنوع و عالی دانست.
جمشید اثنی عشری با اشاره به اینکه علاقه مندان به هنر سینما امسال با امکاناتی متفاوت در سطح جهانی و در صنعت سینما مواجه خواهند شد و گفت: حضور در مجموعه عظیم تاریخی -فرهنگی ایران‌مال غرور ایرانیان را برخواهد انگیخت.
اثنی عشری در ادامه از ویژگی های متمایز این پردیس سینمایی ،استفاده از دانش فنی و کاملترین روش‌ها در ایزولاسیون صوتی برای جداسازی و جلوگیری از تبادل صدا، طراحی داخلی سالن ها با جدیدترین روش‌های به روز دنیا در شش گروه کاملاً متمایز، برخورداری از بزرگترین سیستم ماسکینگ اتوماتیک، مجهز بودن به بزرگترین پرده نمایش سیلور در ایران و امکان استفاده از دستگاه پخش فیلم دیجیتال با وضوح 4K اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: تعبیه دو ردیف صندلی VIP با قابلیت تنظیم موتورایز زیر پایی، زاویه تکیه گاه و امکانات جانبی، استفاده از سیستم مدیریت متمرکز کنترل پخش فیلم و کنترل سالن‌ها با قابلیت دریافت مستقیم فیلم از ماهواره و پخش همزمان در اکران‌های جهانی از دیگر قابلیت های این پردیس تازه تاسیس است.
اثنی عشری ابراز امیدواری کرد تا در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ظرفیت های فرهنگی ایران مال به مانند سینما، از قوه به فعل درآید و شاهد حضور با نشاط هموطنان عزیز در این قطب جذاب گردشگری، فرهنگی، تفریحی، رفاهی و تجاری باشیم.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی 10 تا 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
فراهنگ ** 9246 ** 1355 **
کد N2067269

وبگردی