آفتاب
به منظور حضور در مسابقات جام فجر؛

اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان بدمینتون برگزار می شود

اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان بدمینتون برگزار می شود

تهران- ایرنا- اردوی تیم های بدمینتون جوانان و نوجوانان ایران به منظور حضور قدرتمند در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی فجر در روزهای پنجم تا دوازدهم بهمن ماه در شهرستان های سمنان و زنجان برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، از سوی نیکزاد شیری 9 بازیکن به اردوی تیم بدمینتون جوانان ایران دعوت شده اند تا در شهرستان سمنان تمرین کنند.
این بازیکنان عبارتند از: محمد چارمالی و علی یزدانی از فارس، متین مقیمی از سمنان، شادمهر حیدری از اصفهان، نیما رستم پور و علیرضا کرمی از تهران، محمدصالح سنگ تراش و محمد میرشکاری از سیستان و بلوچستان و علی حسین خانی از زنجان.
همچنین اردوی آمادگی تیم نوجوانان بدمینتون ایرن با شرکت 6 بازیکن در شهرستان زنجان برگزار می شود.
بنا بر اعلام فدراسیون بدمینتون، بازیکنان دعوت شده به این اردو متشکل از محمد زرچی و مهدی رضایی از خراسان رضوی، علی حیاتی از کرمانشاه، شایان رضا ربابی از کردستان و علی حسین خانی از زنجان هستند.
بازیکنان دعوت شده به اردو زیر نظر غلامرضا باقری مربی تیم نوجوانان تمرین خواهند کرد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران در روزهای پانزدهم تا هجدهم بهمن ماه جاری با شرکت بازیکنان 33 کشور خارجی و با جوایز 25 هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار می شود. از ایران نیز دو تیم مردان و دو تیم زنان در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.
ورزشی**9128**9129
کد N2067152

وبگردی