آفتاب

وزیر ورزش: ایران توان قهرمانی ر‌ا د‌ارد

وزیر ورزش: ایران توان قهرمانی ر‌ا د‌ارد

تهران- ایرنا- وزیر ورزش وجوانان گفت: تیم ملی فوتبال ایران توان قهرمانی در رقابت های جام ملت های 2019 آسیا را دارد و تلاش ما حضور موفق و بدون جنجال در این رقابت ها است.

به گزارش ایرنا؛ «مسعود سلطانی فر» روز دوشنبه در حاشیه نشست ستاد عالی بازی ها درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر عمان د‌ر مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا افزود: تیم ملی در دیدار مقابل عمان در حد و اندازه های نام خود ظاهر شد و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.
و‌ی گفت: تیم ملی شخصیت قهرمانی در جام ملت های آسیا را د‌ارد و همه دست به دست هم دادیم تا پس از سال ها به آرزوی خود در جام ملت های آسیا برسیم.
وزیر ورزش اضا فه کرد: نباید بگذاریم حاشیه به وجود بیاید. تمام تلاش ما حضور د‌ر مسابقات بعدی و موفقیت در آن است. تیم ملی توان قهرمانی در جام ملت ها را دارد و به طور حتم در مراحل بالاتر کار دشواری در پیش رو خواهیم داشت.
وی سپس در حاشیه نشست راه اندازی موزه ملی ورزش به اهدا مدال بهداد سلیمی دارنده نشان طلای جهان و المپیک به این موزه اشاره کرد و گفت: این وزنه بردار چهره شناخته شده برای مردم است و اگر با ناداوری و مشکلات روبرو نمی شد به طور حتم روی سکو می رفت. البته از شنیدن خداحافظی وی متاسف شدیم و امیدواریم دوباره به صحنه افتخارآفرینی بازگردد.
وزیر ورزش و جوانان به رشته پرافتخار کشتی در بازی‌های المپیک و مسابقات جهانی گریزی زد و افزود: بیشترین مدال‌های ما در این رشته کسب شد و امیدوار هستیم که کشتی در المپیک 2020 توکیو بتواند در بالاترین سطح قرار بگیرد.
رئیس ستاد عالی بازیها گفت: ما در کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک 2012 لندن بهترین نتیجه‌ را گرفتیم که حاصل آن سه مدال طلا بود. اما کشتی آزاد در المپیک ریو توانست تنها یک طلا ، یک نقره و یک برنز بگیرد.
وی اظهارامیدواری کرد که کشتی بار دیگر در المپیک 2020 توکیو افتخارآفرینی کند.
در حاشیه نشست ستاد عالی بازی ها چهار ورزشکار مدال آور نشان های خود را به موزه ورزش اهداکردند.
این موزه طی همین ماه افتتاح خواهد شد.
ورزشی**9250**9118
کد N2067031

وبگردی