آفتاب

تخفیف خرید ۲ کتاب از امام موسی صدر به مناسبت روزهای سوگواری حضرت فاطمه(س)

تخفیف خرید ۲ کتاب از امام موسی صدر به مناسبت روزهای سوگواری حضرت فاطمه(س)

کتاب های «زهرا فصلی از کتاب رسالت» و «زن و چالش‌های جامعه» به مناسبت روزهای سوگواری حضرت فاطمه(س) با تخفیف به مخاطبان عرضه می شود.

به گزارش خبرآنلاین، این دو کتاب با محوریت شخصیت حضرت فاطمه(س) و جایگاه زنان در اجتماع از سخنان و نوشته های امام صدر انتخاب و منتشر شده اند.

به مناسبت روزهای سوگواری برای بانو فاطمه(س) تخفیف ۱۵ و ۲۰ درصدی برای این کتاب ها درنظر گرفته شده تا مخاطبان علاقه مند برای خرید و هدیه کتاب در مراسم هایی که در این روزها برگزار می شود از آن بهره مند شوند.

زهرا فصلی از کتاب رسالت، دومین جلد از مجموعه پرتوها با ۵۶ صفحه و قطع پالتویی است. امام موسی صدر این مقاله را به درخواست سلیمان کتانی، ادیب و محقق مسیحی لبنانی نوشته که در مقدمه کتاب معروف او، «فاطمه الزهرا وتر فی غمد»، به چاپ رسیده است.

زن و چالش‌های جامعه، دهمین جلد از مجموعه «در قلمرو اندیشه امام موسی صدر»، شامل متونی از میان سخنرانی‌ها و مقالات و مصاحبه‌های امام صدر است که موضوعات زن، خانواده و جوان را دربردارد. این کتاب در قطع رقعی و با ۲۷۵ صفحه منتشر شده است.

تخفیف برای خرید و سفارش این کتاب ها تا ۲۰ بهمن ماه از سایت فروش آنلاین انتشارات موسسه امام موسی صدر به آدرس زیر امکان پذیر است:

www.book.imamsadr.ir

/۶۲۶۲

کد N2066568

وبگردی