آفتاب

ماجدی: چین تیم چندان قدرتمندی نیست

ماجدی: چین تیم چندان قدرتمندی نیست

ماجدی درباره غافلگیری تیم ملی ایران مقابل عمان و دادن پنالتی در دقیقه دوم به این تیم، خاطرنشان کرد: در نیمه نخست غافلگیر شدیم چرا که فاصله خطوط ما کم شد و فاصله زیادی بین دفاع و دروازه‌بان به وجود آمد

میرشادماجدی کارشناس فوتبال در گفت و گو با ایلنا درباره رویارویی تیم ملی ایران با چین در جام ملت‌های آسیا، گفت: چین مقابل تیم‌های کوچک هم به مشکل خورده و تیم قدرتمندی نیست. 

وی درباره پیروزی تیم ملی مقابل عمان،افزود:  بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. در مرحله حذفی، مسئله مهم نتیجه است نه تعداد گل و اعتقاد من این است که تیم ملی می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

ماجدی درباره غافلگیری تیم ملی ایران مقابل عمان و دادن پنالتی در دقیقه دوم به این تیم، خاطرنشان کرد: در نیمه نخست غافلگیر شدیم چرا که فاصله خطوط ما کم شد و فاصله زیادی بین دفاع و دروازه‌بان به وجود آمد و عمانی‌ها با ارسال یک پاس بلند توانستند یک موقعیت گلزنی خلق کنند و در نهایت به پنالتی برسند.

وی ادامه داد: تفاوت فوتبال ایران و عمان در تجربه بازیکنان بود.  اشتباهات بازیکنان عمان خیلی ساده بود و با هوشیاری جهانبهخش به گل نخست رسیدیم. در نیمه دوم سیستم ما عوض شد. عملا عقب نشستم و سعی کردیم فضاها را بگیریم چون نتیجه لازم را گرفتیم.دو تیم کامل داریم که می‌توانند در هر بازی به میدان بروند. ایران تیم قدرتمندی است. چیزی که به ما کمک می‌کند تجربه است.

کد N2066520

وبگردی