آفتاب
دور هشتم تورنمنت تاتا استیل؛

تساوی نماینده ایران مقابل شطرنج باز مجارستانی

تساوی نماینده ایران مقابل شطرنج باز مجارستانی

تهران - ایرنا - در پایان دور هشتم رقابت های شطرنج تاتا استیل (چلنجر) نماینده ایران در این رقابت ها با تساوی برای شطرنج باز مجارستانی مجموع امتیازات خود را به چهار رساند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از فدراسیون شطرنج، در دور هشتم تورنمنت تاتا استیل «پرهام مقصودلو »نماینده شطرنج ایران در این دوره از رقابت ها در برابر «بنجامین گلدورا» از مجارستان با ریتینگ 2615 قرار گرفت و در نهایت با تساوی میز مسابقه را ترک کرد؛ با این تساوی مجموع امتیازات مقصودلو در پایان دور هشتم به عدد ٤ رسید.
جدول دوم تورنمنت معتبر شطرنج تاتا استیل(چلنجر) با حضور 14 شطرنجباز از 22 دی تا 7 بهمن ماه در سیزده دور به روش دوره ای برگزار می شود و قهرمان این رقابت ها جواز حضور در بخش استادی را دریافت خواهد کرد.
جوان اول شطرنج ایران با قهرمانی در شطرنج انفرادی جوانان جهان در سال 2018، توانست به عنوان نخستین ایرانی در این رقابت ها شرکت کند. مگنوس کارلسن قهرمان جهان از نروژ، شهریار ممدیاروف سوپر استاد بین المللی شطرنج از آذربایجان، ویشی آناند قهرمان اسبق جهان از هند و ولادیمیر فدوسف از روسیه شناخته شده ترین چهره های این دوره از رقابت ها هستند.
ورزشی ** 2052**2024
کد N2066428

وبگردی