آفتاب
جام ملت های آسیا؛

پورعلی گنجی: مدافعان تیم ملی دیوار نیستند

پورعلی گنجی: مدافعان تیم ملی دیوار نیستند

ابوظبی- ایرنا- مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص پنالتی تیم عمان گفت: مدافعان تیم ملی دیوار نیستند که تمام توپ ها را دفع کنند و بالاخره احتمال رد شدن یک توپ از آنها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ مرتضی پورعلی گنجی پس از برد 2 برصفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان وصعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا افزود: عمان تیم خوبی بود و در بعضی از دقایق خط دفاع ما را اذیت کرد.
وی با بیان اینکه بازیکنان خط دفاعی دیوار نیستند و بالاخره توپی نیز از آنان عبور خواهد کرد، عنوان کرد: مهاجمان تیم ملی عمان بازیکنان خوبی بودند و مهم ترین وظیفه ما دراین دیدار حفظ و کنترل آنان بود.
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مهار پنالتی توسط «علیرضا بیرانوند» نیز گفت: دست بیرانوند را به دلیل مهار این توپ می بوسم. او کار بزرگی کرد و ما را به ادامه راه امیدوار کرد.
پورعلی گنجی ادامه داد: پس ازاین مهار با انگیزه بیشتری بازی را دنبال و با دو گلی که به ثمر رساندیم حریف را مغلوب و راهی مرحله بعدی مسابقات شدیم.
وی اضافه کرد: دردیدار برابرعمان می توانستیم با تعداد گل های بیشتری حریف را شکست دهیم اما باید قبول کرد تمامی توپ ها به گل تبدیل نمی شود و درنقطه مقابل بعضی ازتوپ ها هم با شانس به گل تبدیل می شود. در حال حاضر از این پیروزی و صعود به مرحله بعد خوشحال هستیم.
وی درباره دیدار بعدی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چین افزود: این دیدار با فینال برای ما تفاوتی ندارد و با تمام قدرت به مصاف آنها خواهیم رفت.
پورعلی گنجی گفت: درحال حاضر سخت ترین حریف ما تیم ملی چین است و باید از فردا برای این دیدار به خوبی آماده شویم.
تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست 2 برصفر تیم ملی عمان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شد وبا تیم ملی چین در این مرحله دیدار خواهد کرد.
ورزشی **9144**9029**9118
کد N2066360

وبگردی