آفتاب
جام ملت های آسیا؛

سرمربی عمان: ایران یک تیم تمام عیار است

سرمربی عمان: ایران یک تیم تمام عیار است

ابوظبی- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال عمان گفت: ایران یک تیم تمام عیار است که بار دیگر برای مدعیان خط و نشان کشید.

به گزارش ایرنا، «پیم وربیک» یکشنبه شب و پس از شکست مقابل تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: جو بسیار خوبی در بازی امشب وجود داشت و همه از تماشای این مسابقه لذت بردند.
وی ادامه داد: ایران یک تیم تمام عیار است که بار دیگر قدرت خود را ثابت کرد. این تیم قطعا در ادامه مسابقات نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان گفت: چنانچه در نیمه نخست دروازه ایران را باز کرده بودیم یا حتی اگر گل نخورده بودیم شرایط می توانست متفاوت باشد.
وی تصریح کرد: تیم ایران بسیار جنگنده ظاهر شد و به خوبی ما را تحت فشار قرار داد. بازیکنان من هم عملکرد خیلی خوبی داشتند و از آنها رضایت دارم.
وی تصریح کرد: شانس ایران از ابتدای بازی بیشتر از ما بود و بابت این صعود ارزشمند به آنها تبریک می گویم. تیم ما بعد از این شکست بار دیگر شروع قدرتمندی خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در خصوص پیش بینی خود از مدعیان قهرمانی جام ملت های آسیا اظهار داشت: ایران و ژاپن تیم های بسیار خوبی هستند. ژاپن سازماندهی خوبی دارد و ایران هم بسیار قدرتمند است و به اعتقاد من هر دوی آنها شانس زیادی برای صعود به فینال دارند.
وربیک در پاسخ به این سئوال که آیا همچنان با تیم ملی عمان به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: برنامه من ادامه همکاری با این تیم است. مدت زیادی از حضورم در این کشور نمی گذرد و می خواهم در آینده کار را بسیار بهتر با این تیم جلو ببرم.
وی افزود: مردم عمان عاشق فوتبال هستند و امیدوارم بتوانیم با همکاری مسئولان فوتبال این کشور یکی از بهترین لیگ ها را در اینجا فعال کنیم.
وربیک خاطرنشان کرد: عمان کشور کوچکتری نسبت به ایران است و طبیعی خواهد بود که توانایی فردی آنها بیشتر از ما باشد. به آینده عمان بسیار امیدوارم و قطعا روزهای خوبی در راه است.
ورزشی **9029**9118**1597
کد N2066325

وبگردی