آفتاب
فاکس اسپورتس:

بیرانوند «ابرقهرمان» تمام نشدنی قفس توری ایران

بیرانوند «ابرقهرمان» تمام نشدنی قفس توری ایران

تهران- ایرنا- شبکه فاکس اسپورتس آسیا بدنبال مهار ضربه پنالتی کاپیتان عمان توسط «علیرضا بیرانوند» دروازه بان تیم ملی ایران در دقیقه سوم بازی مرحله حذفی جام ملت های 2019 آسیا، گلر ایران را «ابرقهرمانی» نامید که همچنان توانایی های خود را به رخ حریفان می کشد.

به گزارش ایرنا، فاکس اسپورتس یکشنبه شب در گزارشی نوشت: اگر حماسه سازی «علیرضا بیرانوند» دروازه بان تیم ملی ایران در کار نبود، این تیم در دقیقه سوم بازی مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های 2019 آسیا، یک بر صفر از حریف خود عقب می افتاد اما بخت با بیرانوند یار بود و با کاپیتان عمان نه.
«سید مجید حسینی» مدافع جوان تیم ملی ایران پس از جا ماندن از «محسن القصانی» بازیکن عمان، در داخل محوطه جریمه خودی او را متوقف و در دقیقه اول بازی یک ضربه پنالتی را به عمانی ها تقدیم کرد.
اما بیرانوند با جهشی کوتاه به سمت راست خود، ضربه «احمد المحیجری» کاپیتان عمان را با کف دست منحرف کرد تا توپ پس از برخورد با تیرک دروازه راهی کرنر شود.
در واقع، در صورتیکه سوپرمن قفس توری ایران در کار نبود، ضربه المحیجری در کنج دروازه آرام می گرفت.
تیم ملی ایران به لطف گل های «علیرضا جهانبخش» و «اشکان دژاگه» که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، با پیروزی 2 بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا شد.
ورزشی**3991**1597
کد N2066311

وبگردی