آفتاب

رونی: پوچتینو ایده آل ترین گزینه نشستن روی نیمکت یونایتد است

رونی: پوچتینو ایده آل ترین گزینه نشستن روی نیمکت یونایتد است

تهران- ایرنا- «وین رونی» ستاره اسبق تیم منچستریونایتد معتقد است «مائوریتسیو پوچتینو» سرمربی تیم تاتنهام بهترین گزینه بلند مدت برای هدایت شیاطین سرخ است.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز یکشنبه نوشت: رونی بر این باور است که پوچتینو «تک تک معیارهای مد نظر را برای نشستن روی نیمکت یونایتد دارا است.»
بدنبال اخراج مورینیو از اولدترافورد در ماه گذشته، سرمربی تیم تاتنهام به شدت با نیمکت منچستریونایتد ارتباط داده شده و برترین گلزن تاریخ شیاطین سرخ معتقد است که سابقه پوچتینو، او را به به ایده آل ترین گزینه برای تصدی نیمکت یوناتید تبدیل کرده است.
این در حالی است که «اوله گانر سولسشر» مهاجم اسبق یونایتد که به طور موقت هدایت تیم اسبقش را بر عهده گرفته، حداکثر امتیاز ممکن را از هفت بازی که روی نیمکت منچستریونایتد نشسته، به دست آورده و تازه ترین سه امتیاز یونایتد تحت هدایت وی به پیروزی 2 بر یک شب گذشته این تیم مقابل برایتون باز می گردد.
در این بین، رونی که به عنوان کارشناس در شبکه تلویزونی «ای اس پی ان» فعالیت می کند، در این باره اظهار داشت: به نظر من، پیش از هر چیز باید به سولسشر فرصت داده شود چرا که در صورت تدام همین روند، اطمینان دارم که بحث و تبادل نظر برای ابقای وی توسط «اد وودوارد» (مدیر اجرایی یونایتد) و «خانواده گلیزرز» (مالکان باشگاه) آغاز خواهد شد؛ اما اگر من این فرصت را داشتم تا شخصی را به عنوان جایگزین وی انتخاب کنم، با تمام وجود پوچتینو را انتخاب می کردم.
وی ادامه داد: منچستریونایتد طی 20 یا 30 سال گذشته یعنی از زمان رفتن «سر الکس فرگوسن» همواره پایه های خود را بر بازیکنان جوان استوار کرده است و پوچتینو تبحر خاصی در گرفتن بهترین بازی از بازیکنان تحت اختیارش دارد.
ستاره پیشین تیم ملی انگلیس افزود: فکر می کنم او از لحاظ کیفی تمام ویژگی های نشستن روی نیمکت منچستریونایتد را داشته و واجد شرایط است علاوه بر این، او در بازی دادن به بازیکنان جوان تمایل نشان می دهد.
رونی پس از پیوستن از اورتون به یونایتد در سال 2004، در جریان 559 باز پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ، 253 گل به ثمر رساند و در تابستان سال 2017 بار دیگر به جمع تافی ها پیوست و هم اکنون هم در لیگ برتر آمریکا برای تیم دی سی یونایتد توپ می زند.
ورزشی**3991**9118
کد N2066212

وبگردی