آفتاب

تاکید هواداران تیم های ملی ایران و عمان به پیروزی مقابل حریف

تاکید هواداران تیم های ملی ایران و عمان به پیروزی مقابل حریف

ابوظبی- ایرنا- هواداران تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا هر کدام مدعی هستند که تیم فوتبال کشورشان در دیدار مقابل حریف پیروز می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، دیدار این 2 تیم از ساعت 21 امروز (یکشنبه) به وقت محلی در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار می شود.
«جاسم خلیق» یکی از هواداران عمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: عمان یک بر صفر پیروز این دیدار است. زیرا تیم ایران در مصاف با عراق نشان داد که حرفی برای گفتن ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که تیم عمان در گروه خود سوم شد، در حالی که ایران با صدرنشینی صعود کرد و چگونه به این برتری امیدوار است؟، اظهار داشت: تیم عمان با اشتباهات داوری سوم گروه شد در حالی که مقابل ژاپن و ازبکستان نمایش قابل قبولی ارائه کرد و در این دیدارها حق پنالتی ما نیز سلب شد.
این هوادار عمانی ادامه داد:‌ دیدار ایران و عمان در مرحله حذفی است و هر دو تیم 50 درصد شانس موفقیت دارند و ممکن است با یک گل شرایط مسابقه تغییر کند.
خلیق ادامه داد: اردن نیز به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله یک هشتم صعود کرد و ویتنام در مقام تیم سوم به مرحله حذفی رسید ولی در ضربات پنالتی این تیم اردن بود که از گردونه رقابت ها کنار رفت.
وی تاکید کرد این ادعا عقلانی است و از روی احساس صحبت نمی کند زیرا تیم ملی کشورش از نظر او در همه دنیا بهترین است.
این هوادار عمانی درباره اینکه ضعف تیم ایران را در چه می بینند؟ پاسخ داد: بازیکنان تیم ایران کُند هستند در حالی که تیم عمان از بازیکنان سریع و قدرتی برخوردار است.
همچنین «بهروز فرامرزی» یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:‌ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در همه دیدارها از ترکیب های مختلفی استفاده کرد تا حریفان پی به برنامه ها و تاکتیک او نبرند و حتما در این دیدار نیز حربه های خاصی را برای پیروزی دنبال می کند.
وی ادامه داد: پیروزی ایران در دیدار مقابل عمان آسان خواهد بود و قطعا حریفان سخت ما احتمالا چین و ژاپن در دیدارهای آینده هستند.
این هوادار بر این باور است که تیم این در این دوره از رقابت ها به دیدار پایانی می رسد و در دیدار امشب نیز تیم ایران با 2 گل پیروز می شود.
ورزشی*9029*9118*9129
کد N2066202

وبگردی