آفتاب
دبیرکل جمعیت دفاع از فلسطین:

محور مقاومت موازنه جدیدی را با دشمن صهیونیستی ایجاد کرده است

محور مقاومت موازنه جدیدی را با دشمن صهیونیستی ایجاد کرده است

تهران - ایرنا - دبیرکل جمعیت دفاع از فلسطین با بیان این که محور مقاومت توانسته است موازنه جدیدی را با دشمن صهیونیستی ایجاد کند، گفت: اکنون مقاومت ضد صهیونیستی و ضد استکباری از حوزه ملی خود خارج شده و در جغرافیای منطقه به عنوان یک بازیگر مهم و تاثیر گذار مطرح است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، زهرا مصطفوی روز یکشنبه در نهمین همایش 'غزه، نماد مقاومت' افزود: انقلاب اسلامی ایران چهار دهه استوار ایستاده و به سمت اهداف عالیه خود در حرکت است.
مصطفوی اظهار داشت: این همایش در حالی برگزار می شود که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم. انقلابی که به اذعان اکثر کارشناسان و شخصیت‌های سیاسی جهان نقطه عطفی نه تنها در تحولات منطقه محسوب می شود، بلکه بر بسیاری از تحولات حوزه بین‌الملل نیز تاثیر مستقیم و غیر مستقیم نهاده است.
وی افزود: در این 40 سال به رغم همه مشکلات و فشارهایی که بر جامعه ایران وارد شده است، اما مردم ایران با استقامت در پیگیری آرمان‌های اسلامی و انقلابی به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌اند به طوری که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای تاثیر گذار برای حل بحران‌های منطقه‌ای مورد مشورت مجامع بین المللی قرار می‌گیرد.
دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین خاطر نشان کرد: این انقلاب بر خلاف آرزوهای دشمنانش چهار دهه استوار ایستاده و به سمت اهداف عالیه خود همچنان در حال حرکت است.
مصطفوی تاکید کرد: این همایش در حالی برگزار می شود که منطقه و فلسطین تحولات جدیدی را تجربه می‌کند. معادلات منطقه‌ای کاملا تغییر کرده است و محور مقاومت توانسته است موازنه جدیدی را با دشمن صهیونیستی ایجاد کند. اکنون مقاومت ضد صهیونیستی و ضد استکباری از حوزه ملی خود خارج شده و در جغرافیای منطقه به عنوان یک بازیگر مهم و تاثیر گذار مطرح است.
وی تصریح کرد: این مقاومت زنجیره‌ای است که فلسطین و مشخصا نوار غزه فعال‌ترین حلقه‌های آن محسوب می شود، بارها ارتش رژیم اشغال‌گر قدس را در صحنه نبرد ناکام گذاشته است و به نماد و سمبل عینی مقاومت برابر دشمن تبدیل کرده است تا جایی که به قول رهبری معظم انقلاب اسلامی، اسرائیل را ناچار کرد تا کمتر از 48 ساعت تن به آتش بس دهد. آتش بسی که آتش یه جان این رژیم انداخته و نزاع های سیاسی این روزهای اسرائیل را موجب شده است.
مصطفوی گفت: دولت آمریکا به عنوان اصلی ترین و مهترین حامی رژیم صهیونیستی نیز در سطح منطقه شکست خورده است. در عراق، در سوریه و در افغانستان شکست خورده است و طرح موسوم به معامله قرن که برای یکسره سازی معادله درگیری به نفع صهیونیست ها از سوی آمریکا و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره)، شیطان بزرگ پیگیری می شد نیز به دنیا نیامده ساقط شده است.
وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با هیاهوی تبلیغاتی شکست های خود را پنهان کرده و بذر ناامیدی در جوامع منطقه بپاشد اما تحولات آن چنان که مطلوب آن است پیش نخواهد رفت، کما اینکه در این 40 سال تحولات خلاف مطلوبش پیش رفته است.
دبیر کل جمعیت دفاع از فلسطین افزود: آنچه زمینه ناکامی اقدامات دشمن علیه انقلاب و آرمان های آن را فراهم کرده و در عین حال پیشرفت‌های عظیمی را در حوزه‌های مختلف سبب شده است، اتحاد و یکدلی همه اقشار ملت ایران و به ویژه جوانان و پشتیبانی آن از رهبری و نظام و همچنین صرف فعل 'ما می‌توانیم' بوده است که یادگار امام است. بی‌شک با تمسک به همین راهکارها می توان آینده‌ای شکوفاتر برای ملت بزرگ ایران ترسیم کرد و پیشرفت نسل‌های آینده را به ارمغان آورد.
وی اظهار داشت: امیدوارم که همه ملت‌های زیر سلطه، مزه آزادی را چشیده و شاهد استقلال کشورشان باشند.
سیام**2021**1751**1535
کد N2066075

وبگردی