آفتاب
رییس کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

بررسی طرح تحقیق وتفحص ازشرکت فرودگاهی ومسکن مهربا حضور وزیر راه

بررسی طرح تحقیق وتفحص ازشرکت فرودگاهی ومسکن مهربا حضور وزیر راه

تهران- ایرنا- رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز- یکشنبه- این کمیسیون خبر داد و گفت: در جلسه امروز طرح های سه گانه تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ها، مسکن مهر و توزیع عادلانه قیر رایگان با حضور «محمد اسلامی» بررسی شد.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، «محمدرضا رضایی کوچی» در تشریح جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون عمران مجلس با حضور «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی افزود: در این نشست سه طرح تحقیق و تفحص با حضور وزیر راه مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از طرح های تحقیق و تفحص مربوط به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در توزیع قیر رایگان در سال 96 و 97 است، طراحان این طرح معتقد هستند که 4 میلیون قیر رایگان در سال جاری میان استان ها به صورت عادلانه توزیع نشده است و این مسئله برعملکرد پروژه های عمرانی اثر گذاشته است.
وی گفت: یکی دیگر از طرح های تحقیق و تفحص مربوط به بررسی عملکرد شرکت فرودگاه ها است، به ویژه دغدغه اصلی طراحان عملکرد فرودگاه ها، نحوه هزینه کرد اعتبارات، تأخیر پروازها، کیفیت هواپیماها، کیفیت باندها و سیستم ناوبری است که این مسئله در طرح تحقیق و تفحص دیده شده است.
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: همچنین طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر یکی دیگر از مسائلی است که در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

**دلیل طولانی شدن پروژه مسکن مهر هدف طراحان طرح تحقیق و تفحص از این پروژه
رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: طراحان طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر به دنبال آن هستند که دلایل طولانی شدن اجرای پروژه، دلایل عملی نشدن تعهدات دولت، عدم اجرای زیرساخت های پروژه، نحوه هزینه کرد اعتبارات، نحوه انتخاب پیمانکاران اجرای پروژه و نحوه رسیدگی به مطالبات متقاضیان شفاف سازی شود.
سیام*3061*1535
کد N2065911

وبگردی