آفتاب
جام ملت های آسیا

روزنامه عربستانی: بازی واقعی ایران از امروز آغاز می‌شود

روزنامه عربستانی: بازی واقعی ایران از امروز آغاز می‌شود

تهران- ایرنا- روزنامه «الوئام» عربستان نوشت: اگرچه تیم ملی عمان احساس می کند با صعود به مرحله حذفی به رویای خود رسیده است اما تیم عمان در شرایطی به مصاف ایران می رود که شاگردان کارلوس کی روش بازی واقعی خود را از امروز آغاز خواهند کرد و از انسجام فنی بالایی نیز برخوردارند.

به گزارش ایرنا، «الوئام» روز یکشنبه در گزارشی با مقایسه چگونگی صعود تیم های ملی فوتبال ایران و عمان به مرحله یک هشتم جام ملت های آسیا اعلام کرد: جشن راهیابی تیم ملی عمان به مرحله حذفی جام ملت های آسیا پس از پیروزی این تیم در لحظه های پایانی بازی با ترکمنستان برپا شد. این در حالی است که تیم ملی عمان برای پشت سرگذاشتن تیم ملی ایران و ادامه رویاهای خود نیاز به پیروزی مقابل ایران و خلق شگفتی در این بازی دارد.
گزارش می افزاید: در شرایطی که تیم ملی عمان برای راهیابی به مرحله حذفی جام ملت های آسیا تا آخرین لحظه های نیمه دوم منتظر بود، تیم ملی ایران به آسانی و زودهنگام با کسب 2 پیروزی در دو بازی اول خود به مرحله حذفی صعود کرد و در سومین بازی خود با عراق با نتیجه تساوی و تفاضل گل برتر موفق شد صدرنشین گروه چهارم باشد. ایران در 3 بازی گذشته خود هیچ گلی را دریافت نکرد و در بازی با عراق برخی از بازیکنان تیم ملی ایران استراحت کردند تا رقابت واقعی خود را برای دستیابی به قهرمانی جام ملت های آسیا در مرحله حذفی آغاز کنند.
روزنامه عربستانی نوشت: تیم ملی عمان تلاش می کند از روحیه بالای بازیکنان خود که به دلیل پیروزی بر تیم ملی ترکمنستان به وجود آمده استفاده کند. اگرچه عمان احساس می کند که با راهیابی به مرحله حذفی به رویای خود رسیده است اما در مقابل خود با تیم ملی ایران روبرو است که بازی واقعی اش را از این مرحله آغاز خواهد کرد.
«الوئام» ادامه می دهد: ایران به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا به راحتی توانست تیم های ملی یمن و ویتنام را شکست دهد. این تیم با هدایتگری کارلوس کی روش مربی پرتغالی خود از ثبات فنی برخوردار است و در بازی های جام جهانی روسیه سطح خوبی از بازی ها را از خود نشان داد.
تیم ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا ساعت 20:30 دقیقه امروز به مصاف هم می روند
ورزشی **9278**1597
کد N2065753

وبگردی