آفتاب
کیانوش انفرادی تمرین می کند؛

واکنش مربی تیم ملی به غیبت برخی وزنه‌برداران در اردو

واکنش مربی تیم ملی به غیبت برخی وزنه‌برداران در اردو

مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به تشریح وضعیت اردوی جدید تیم ملی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جباری درباره آغاز تمرینات ملی پوشان در کمپ تیمهای ملی، اظهار داشت: این مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در جام بین المللی فجر و قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا برگزار می شود که ۱۷ وزنه بردار به اردو دعوت شدند که فقط سعید علی حسینی غیبتش در تمرینات غیرموجه است.

وی ادامه داد: کیانوش رستمی شخصا تمریناتش را دنبال می کند. علیرضا سلیمانی و نیما آقایی، دو ملی پوش گیلانی با اجازه محمدحسین برخواه در این مرحله اردو حضور ندارند که البته سلیمانی از دوم بهمن ماه در اردو حاضر خواهد شد و با سایر نفرات تمرین می کند.

مربی تیم وزنه برداری عنوان کرد: علی هاشمی روز گذشته به دلیل نامساعد بودن آب و هوای و کنسل شدن پرواز با تاخیر توانست به تهران برسد و در تمرین امروز صبح حاضر شد. سیدایوب موسوی نیز به دلیل شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و با صلاحدید سرمربی تیم، بعد از این رقابتها در اردو حاضر می شود.

جباری در پایان در خصوص آمادگی برای حضور در جام فجر در اهواز خاطر نشان ساخت: نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوها، تمریناتشان را برای حضور در این رقابتها ادامه می دهند و در نهایت هفت وزنه بردار برای شرکت در آن به اهواز اعزام خواهند شد.

کد N2065679

وبگردی