آفتاب
فرشادان به مهر خبر داد:

کمیته‌ای برای تعیین تکلیف تبصره هدفمندی یارانه‌ها تشکیل شد

کمیته‌ای برای تعیین تکلیف تبصره هدفمندی یارانه‌ها تشکیل شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه از تشکیل کمیته ای در کمیسیون برای تعیین تکلیف درآمد های حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها خبر داد.

مهدی فرشادان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مصوبات جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت:  در جلسه امروز پیشنهاد کمیسیون ها و نمایندگان درباره تبصره های درآمدی لایحه بودجه رسیدگی شد و با بررسی پیشنهادات باقی مانده در نشست عصر امروز، عملا بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۸ به اتمام می رسد و کمیسیون تلفیق بررسی بخش هزینه ای را آغاز می کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: برای بررسی تبصره هدفمندی یارانه ها کمیته ای تشکیل شده است و پس از تعیین تکلیف این تبصره، بخش درآمدی لایحه بودجه تعیین تکلیف می شود.

فرشادان گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با تصویب تبصره ای از لایحه بودجه دولت را مکلف کردند به منظور فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب، تعرفه بهای آب مصرفی کلیه دستگاه‌های اجرایی مندرج در ماده یک قانون برنامه ششم توسعه را (به جز مواردی که در قانون مستثنی شده‌اند) حداقل معادل قیمت تمام شده آب، دریافت کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت:  بر اساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، به منظور افزایش توان تسهیلات‌دهی بانک‌های دولتی، مانده بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی در پایان سال ۹۷ به حساب بدهی دولت به بانک مرکزی منتقل و مبلغ مذکور به عنوان سرمایه دولت در بانک‌های دولتی منظور خواهد شد. محاسبه مبلغ بدهی قطعی دولت و تخصیص مبلغ بدهی دولت به بانک مرکزی به عنوان سرمایه به هر یک از بانک‌های دولتی بر اساس دستورالعملی است که به پیشنهاد وزیر امور اقتصاد و دارایی به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

کد N2065412

وبگردی