آفتاب

مشکلات مالی مختص باشگاه ما نیست

مشکلات مالی مختص باشگاه ما نیست

مدیر عامل پارس جم جنوبی می گوید مسائلی مانند تبلیغات دور زمین و حق پخش تلویزیونی که از موارد اولیه درآمدزایی هر باشگاهی است در ایران حتی یک در درصد از سود آنها به باشگاه ها تعلق پیدا نمیکند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی در ابتدا در خصوص اردوی کیش اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که اردوی ۱۰ روزه ای را در جزیره ی کیش برپا کنیم و تاکنون نیز از این اردو رضایت داریم. 

وی ادامه داد: در جریان اردو، بازی‌های تدارکاتی هماهنگ شده و روز گذشته بازی اول برگزار شد. 

رضاییان درباره وضعیت تیم در نقل و انتقالات هم بیان داشت: مطابق درخواست سرمربی محترم، ۳ الی ۴ بازیکن جذب شده اند و در صورت نیاز کادرفنی ، با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره خواهیم شد البته ناگفته نماند در نیم فصل جذب بازیکن بسیار مشکل است و اکثر بازیکنان تحت قرارداد باشگاه ها هستند. 

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در پایان گفت: مشکلات مالی مختص تیم پارس جم نیست و دامن گیر کل فوتبال ایران شده است. متاسفانه مسائلی مانند تبلیغات دور زمین و حق پخش تلویزیونی که از موارد اولیه درآمدزایی هر باشگاهی است در ایران حتی یک در درصد از سود آنها به باشگاه‌ها تعلق پیدا نمیکند و امیدوارم برای حل شدن موارد این چنینی ، راهکاری پیدا بشود.

کد N2065289

وبگردی