آفتاب
مدیر کمیته سازماندهی:

استقبال مردم امارات از جام ملت های آسیا کم نیست

استقبال مردم امارات از جام ملت های آسیا کم نیست

ابوظبی- ایرنا- مدیر کمیته سازماندهی جام ملت های آسیا گفت: استقبال مردم امارات از مسابقات جام ملت های آسیا کم نیست و تبلیغات زیادی در این راستا انجام داده ایم.

«عارف حمد العوانی» یکی از مدیران برگزار کننده مسابقات جام ملت های 2019 در امارات در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا با بیان این مطلب افزود: تلاش کردیم از همه نقاط قاره آسیا تیم های فوتبال را به کشور خود دعوت کنیم تا برای پرورش آنها قدمی برداریم و برای رشد فوتبال در کشورهایی که این رشته کیفیت پایینی دارند نیز اثر گذار شویم.
وی درباره اینکه چرا استقبال لازم توسط مردم امارات از مسابقات نشده است؟، اظهار داشت: با این نظر موافق نیستم. زیرا ما تبلیغات زیادی در این باره انجام دادیم و حتی 24 زمین را برای تمرینات تیم های حاضر در این مسابقات اختصاص داده ایم تا فوتبال با کیفیتی را شاهد باشیم.
این مدیر اماراتی ادامه داد: هتل ها و امکانات لازم را برای کادر فنی تیم ها و بازیکنان تدارک دیدیم و تبلیغات محیطی نیز تا جایی که امکان آن وجود داشت انجام شد و امیدوارم تا پایان رقابت ها به همین روش ادامه دهیم.
هفدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا از روز پانزدهم دی ماه با حضور 32 تیم آغاز شده است و تیم ملی ایران که به عنوان سرگروه از گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است، از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (یکشنبه) برابر عمان به میدان خواهد رفت.
ورزشی **9029**9118**9129
کد N2065242

وبگردی