آفتاب
مهاجم اسبق تیم ملی:

انتظار از شاگردان کی روش تنها قهرمانی در جام ملت ها است

انتظار از شاگردان کی روش تنها قهرمانی در جام ملت ها است

تهران- ایرنا- مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالایی که بازیکنان تیم ملی در این دوره دارند، هیچ توقع و انتظاری جز قهرمانی از تیم ملی نمی رود.

جمشید شاه محمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر عمان در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و عمان نیز در طول ده سال گذشته چندین بار برای این مشکل ساز شده است اما اگر با برنامه ریزی حرکت کنیم، می توانیم با 2 گل عمان را از پیش رو برداریم.
وی در رابطه با عملکرد خط حمله تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها افزود: برای قهرمانی باید هجومی بازی کنیم. تیم ایران با یک مهاجم مقابل حریفان قوی بازی می کند که این کار از نظر من درست نیست و فکر می کنم برتی موفقیت باید با 2 مهاجم بازی کنیم.
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: سردار آزمون به عنوان مهاجم نوک، نیاز به بازیکن دیگری مانند مهدی طارمی دارد تا او برایش جنگیده و توپ بگیرد.
تیم ملی فوتبال ایران فردا (یکشنبه) و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از ساعت 20 و 30 دقیقه برابر عمان به میدان خواهد رفت.
ورزشی**9463**9129
کد N2065227

وبگردی