آفتاب
عزیزی خادم در گفتگو با مهر:

اقدام کی‌روش در دنیای فوتبال نادر است/ هدف همه موفقیت تیم ملی است

اقدام کی‌روش در دنیای فوتبال نادر است/ هدف همه موفقیت تیم ملی است

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کی روش زمان مناسبی را برای صحبت انتخاب نکرد گفت: فدراسیون باید تدبیری کند که تمرکز همه روی موفقیت تیم ملی باشد.

شهاب الدین عزیزی خادم در گفتگو با خبرنگار مهر به اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: کی روش در هشت سال حضورش مورد حمایت خوب مسئولان ورزش و مسئولان خارج از ورزش قرار داشته و مردم همه میزبانان خوبی برای وی بوده اند.

وی ادامه داد: درحالی که تیم ملی دیدارهای حساس و سرنوشت سازی را پیش رو دارد و همه باید از این تیم حمایت کنند، زمان خوبی برای شکایت و فرافکنی نیست چرا که الان زمان نتیجه گیری از حمایت هایی است که تاکنون از سوی مردم و مسئولان از تیم ملی و کی روش صورت گرفته است.

عزیزی خادم ادامه داد: برای موفقیت تیم ملی در جام ملت های آسیا سالها برنامه ریزی و هزینه شده و انتظار مردم این است که پس از هشت سال حضور کی روش در ایران تیم ملی بتواند با این قرعه مناسب قهرمان آسیا شود. مردم انتظار درخشش باشکوه تیم ملی در جام ملت ها را دارند نه اینکه چنین اظهار نظرهایی صورت بگیرد. 

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در شرایطی که تیم ملی نیاز به حمایت دارد و همه باید به خاطر منافع ملی حامی این تیم باشند، عقلانی و حرفه ای نیست که سرمربی تیم ملی بیاید این اظهارات را مطرح کند.  در حال حاضر باید از هرگونه رفتار و گفتار کنایه آمیز و تفرقه افکن دوری شود. 

عزیزی خادم ادامه داد: اینکه سرمربی تیم ملی بیاید و در کوران مسابقات علیه وزیر ورزش که شخص اول ورزش کشور است چنین اظهاراتی داشته باشد غیراخلاقی و غیرمتعارف است. به نظرم وزارت ورزش و سایر مسئولان برای حمایت از تیم ملی همه کار کردند و کی روش نباید در این مقطع چنین اظهارنظری می کرد. 

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فدراسیون باید به گونه ای این موضوع را مدیریت می کرد که چنین صحبت هایی در مورد وزیر ورزش مطرح نمی شد. این اتفاق در دنیای فوتبال نادر است که یک سرمربی در میانه مسابقات علیه مسئولان ورزش صحبت های تند انجام دهد. 

شهاب  الدین عزیزی خادم در پایان گفت: فدراسیون باید کاری کند که تمام نگاه ها و حمایت ها معطوف به تیم ملی شود تا این تیم با قهرمانی  در آسیا بتواند دل مردم را شاد کند. الان زمانی است که همه باید برای موفقیت تیم ملی گام بردارند و از هر گونه اظهار نظر حاشیه ساز خودداری کنند.

کد N2064758

وبگردی