آفتاب
فرمانده نیروی انتظامی:

معاندان به دنبال ایجاد آشوب در 22 بهمن هستند

معاندان به دنبال ایجاد آشوب در 22 بهمن هستند

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: معاندان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال برهم زدن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد آشوب و اغتشاش در 22 بهمن ماه امسال هستند.

سردار حسین اشتری روز شنبه در همایش سراسری معاونان اجتماعی نیروی انتظامی افزود: گروه های معاند و دشمنان، سال 97 را برای اغتشاش و آشوب انتخاب کرده بودند اما با توجه به اینکه در اجرای آن موفق نشدند، به دنبال اجرای آن در سال 98 هستند.
وی گفت: از مهمترین اهداف معاندان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برهم زدن وحدت و همدلی مردم است و می خواهند فضای خوب و آرام جامعه را برهم بزنند.
اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی با روحیه ای بسیار بالا و اقتدار آماده مقابله با برهم زنندگان نظم عمومی است، گفت: 22 بهمن امسال متفاوت تر از 39 سال گذشته، با هوشیاری کامل مردم هرچه باشکوهتر برگزار خواهد شد.
فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود معاونت اجتماعی ناجا را دارای وظیفه سنگینی عنوان کرد و افزود: به هر میزان معاونت های اجتماعی وظیفه خود را بهتر انجام دهند، به همان میزان نیز امنیت مردم ارتقا خواهد یافت.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 هزار برنامه مختلف در نیروی انتظامی به انجام رسیده است و در سال آینده با توجه به برنامه های انجام گرفته، به 36 هزار برنامه افزایش خواهد یافت.
اشتری اظهار داشت: در حال حاضر در 700 کلانتری سراسر کشور خدمات مشاوره به مراجعه کنندگان ارائه می شود که این رویه باعث شده است 70 درصد از شکایات مردم به صلح منجر شود.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته شده در سال آینده خدمات مشاوره در تمام کلانتری های سراسر کشور به انجام خواهد رسید و امیدوارم در عرصه ارتباطات مردمی هرچه بیشتر از گذشته از ظرفیت ها برای آگاهی سازی عمومی استفاده کنیم.
همایش معاونان اجتماعی سراسری ناجا هم اکنون با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.
اجتمام* 1933 * 1417*1834
کد N2064498

وبگردی