آفتاب

دو ماراتن مردان قهرمانی در جزیره هرمز برگزار شد

دو ماراتن مردان قهرمانی در جزیره هرمز برگزار شد

بندرعباس- ایرنا- پنجمین دوره مسابقه دو ماراتن مردان قهرمانی کشور با عنوان جام هرمز به مسافت 42 کیلومتر با حضور 90 شرکت کننده در جزیره هرمز برگزار شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار اعزامی ایرنا، در پایان این مسابقه محمد فرجی از خراسان رضوی، علی اکبر بذریاز از خراسان شمالی، سید طاها غفاری از کردستان، منصور بیات از البرز، حسن عابدی از فارس و رحیم رستگاری از مرکزی به ترتیب مقام های اول تا ششم را کسب کردند.
همچنین رحیم دیبایی از آذربایجان غربی، پژمان کرزه پی از همدان، صابر چرخی از آذربایجان شرقی، سید محمد حسینی از گلستان نیز به ترییب رتبه های هفتم تا دهم را از آن خود کردند.
بر اساس اعلام فدراسیون دو و میدانی، در ماراتن مردان به نفر اول 200 میلیون ریال، نفر دوم 120 میلیون ریال، نفر سوم 70 میلیون ریال، نفر چهارم 40 میلیون ریال، نفر پنجم 30 میلیون ریال، نفر ششم 20 میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم 10 میلیون ریال اهدا می شود.
این مسابقه از جمله رقابت‌ های قهرمانی کشور در تقویم سالیانه فدراسیون دوومیدانی بوده و شرکت ورزشکاران منوط به اعزام از سوی هیات‌های استانی سراسر کشور و برابر آیین نامه مصوب کمیته برگزاری مسابقات و لیگ است که امسال با حمایت و میزبانی شرکت بناگستر کرانه به مدت 2 روز در بخش نیمه ماراتن بانوان و ماراتن مردان روزهای پنجشنبه و جمعه در جزیره هرمز برگزار شد.
2094/7195/6048
کد N2064227

وبگردی