آفتاب

معاون وزیر ارتباطات: مدیریت صحیح در گرو خودآگاهی است

معاون وزیر ارتباطات: مدیریت صحیح در گرو خودآگاهی است

تهران-ایرنا- معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت : شناخت جامعه بواسطه شکست های گذشته مدیریت و کنترل را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا ، امیر ناظمی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: شواهد تاریخی نشان می دهد که جامعه ایرانی علی رغم نکات مثبت خود، همواره فن هراسی و بیگانه هراسی داشته است.
وی افزود: رشد فرهنگی بواسطه خودآگاهی انجام می شود، اگر افراد به شناخت درستی از جامعه خود برسند ، بیگانه هراسی بی معنا می شود.
معاون وزیر در ادامه با اشاره به اینکه نوآوری از شکست های بسیار شکل می گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به تعصب برخی ، کمتر پیش آمده که در خصوص شکست ها صحبت به میان آید، تاکنون مستندی درباره شکست ها ارائه نشده است چرا که به گمان برخی عزت و غیرت ایرانی خدشه دار می شود.
به گفته وی، ارائه گزارش مستند از شکست ها سبب می شود تا در آینده موفقیت های بسیاری ایجاد شود.
ناظمی ادامه داد: میزان تحمل سازمان ها برای شکست باید افزایش یابد تا در آینده با تجربه از مطالعات ، ریسک شکست را کاهش داد.
وی با اشاره به اینکه مستندات شکست در شرکت های بزرگ بیشتر است، یادآورشد: شرکت های بزرگ توانسته اند بارها از نتیجه شکست های خود درس گیرند و با استفاده از تجربیات گذشته از ایده های جدید استفاده کنند.
**9491**1601**
کد N2063660

وبگردی