آفتاب

پیروزی گل‌گهر در دربی کرمان / شکست ناباورانه سرخپوشان مقابل نود

پیروزی گل‌گهر در دربی کرمان / شکست ناباورانه سرخپوشان مقابل نود

هفته نوزدهم لیگ آزادگان با خلق نتایج جالب توجهی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته نوزدهم لیگ آزادگان با برگزاری 7 مسابقه به اتمام رسید و نتایج جالب توجهای نیز رقم خورد.

تیم سرخپوشان پاکدشت که هفته گذشته مقابل کارون اروند خرمشهر در دقایق پایانی از شکست گریخته بود در دیدار این هفته خود در دیداری خارج از خانه مقابل نود ارومیه قرار گرفت و تن به شکست داد.تک گل نود در این مسابقه را فرزاد محمدی در دقیقه 50 به ثمر رساند تا این تیم با غلبه بر سرخپوشان پاکدشت به یک سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.

ملوان که با محمدزاده در تلاش برای کنده شدن از رده‌های انتهایی جدول است توانست با ارائه یک بازی خوب تیم قشقایی را در زمین حریف شکست داده و به سه امتیاز حساس این مسابقه دست پیدا کند. تک گل ملوان در این مسابقه را محمدحسین‌پور در دقیقه 50 وارد دروازه قشقایی کرد.

شاگردان فرشید استحقاری در تیم بادران توانستند با ارائه یک فوتبال زیبا شاهین‌شهرداری بوشهر یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر را با دو گل شکست داده و اوضاع خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشند. برای بادران در این مسابقه محمدعلی اکبرخواه در دقایق 45 و 85 موفق به گلزنی شد.

فراز کمالوند موفق شد اولین پیروزی خود همراه با آلومینیوم اراک را به دست آورد و بر فجرسپاسی غلبه کند. آلومینیوم در این بازی موفق شد حریف خود را با یک گل شکست دهد و سه امتیاز حساس مسابقه را مال خود کند . برای آلومینیوم در این مسابقه وحیدفاروغ در دقیقه 50 موفق به گلزنی شد.

گل ریحان البرز در یک بازی زیبا و تماشایی موفق شد با یک برد پر گل مقابل شهرداری ماهشهر سه امتیاز این مسابقه را مال خود کند. شاگردان مجتبی حسینی تیم تحت هدایت مجیدنامجومطلق را با نتیجه 4 بر 1 در هم کوبیدند. برای گل ریحان در این مسابقه یاصرفیضی در دقیقه11، میرهانی هاشمی در دقیقه62، مهرداد رضایی در دقیقه 75 گلزنی کردند. گل چهارم این تیم هم در دقیقه 78 به ثمر رسید که زننده این گل مشخص نیست. تک گل شهرداری ماهشهر هم در دقیقه 79 به ثمر رسید.

دربی شهر کرمان بین تیم‌های گل گهر و سیرجان و مس کرمان برگزار شد که این شاگردان وینگو بگوویچ بودن که توانستند بر حریف خود غلبه کرده و باتوجه به شکست سرخپوشان به صدرجدول رده‌بندی صعود کنند. گل گهر این دیدار را با تک گل پیمان رنجبری ستاره خود در دقیقه 2 پیروز شد.

کارون اروند خرمشهر هم در خانه با یک گل مغلوبمس رفسنجان شد تا شاگردان افاضلی شرایط خوبی را در جدول رده‌بندی نداشته باشند. برای مس در این مسابقه  یاسر درویشی در دقیقه 51 موفق به گلزنی شد.

 

 

 

 

کد N2063584

وبگردی