آفتاب

توافق چلسی با انتقال قرضی هیگوآین از تورین به استمفوردبریج

توافق چلسی با انتقال قرضی هیگوآین از تورین به استمفوردبریج

تهران- ایرنا- براساس گزارش رسانه های انگلیسی، باشگاه چلسی موافقت خود را برای جذب قرضی «گونزالو هیگوآین» مهاجم تیم فوتبال یوونتوس که هم اکنون به طور قرضی در آ. ث میلان توپ می زند، اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه نوشت: مهاجم آرژانتینی آ. ث میلان در سال 2016 به قهرمان سری آ یعنی یوونتوس پیوست، اما در آغاز فصل جاری به طور قرضی راهی میلان شد و تاکنون در 22 بازی هشت گل به ثمر رسانده است.
در این بین، «مائوریتسیو ساری» سرمربی تیم چلسی پس از نیمکت نشین کردن «آلواراو موراتا» مهاجم اسپانیایی و بی اثر خود و همچنین استفاده اجباری از «ادن هازارد» بازی ساز بلژیکی تیمش در پست «9 کاذب»، اشتیاق زیادی دارد تا گزینه های هجومی تیم تحت هدایتش را تقویت کند.
ساری در دوران هدایت تیم ناپولی، سابقه کار با هیگوآین را دارد؛ در واقع مهاجم آرژانتینی تحت تعلیم و هدایت وی، موفق شد در فصل رقابت های 2015 – 2016، در مجموع 36 گل به ثمر برساند و از این حیث رکوردی را از خود بر جای بگذارد.
لازم به ذکر است، آمدن هیگوآین به استمفورد بریج، آبی های لندن را نسبت به صدور رضایت نامه برای موراتا و انتقال قرضی وی به باشگاه اتلتیکو مادرید ترغیب خواهد کرد.
ورزشی**3991**1584
کد N2063439

وبگردی